svandesande Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 Hallo, Ben sinds kort blije Sorento rijder en zou graag eens weten of er weer eens een meeting is hier of daar om zodoende wat ervaringen te kunnen uitwisselen. Laat maar weten. Groetjes Stephan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robin Posted March 29, 2008 Share Posted March 29, 2008 heb jij ook het sinner pakket zonder uitlaten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svandesande Posted March 31, 2008 Author Share Posted March 31, 2008 Wel de uitlaten echter wordt van de week terug geroepen ivm de bevestiging van deze. Ik heb wel speciaal egvraagd om geen leer in de auto. De vorige had dat wel echter zeer vervelend ervaren. Groetjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robin Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 Ik ben benieuwd of ze al een goede oplossing hebben ik wacht namelijk nog steeds op de montage van de uitlaten. Ik heb wel het leer genomen maar niet uit het sinner pakket zag er wat dun uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts