svandesande Geplaatst 29 Maart, 2008 Geplaatst 29 Maart, 2008 Hallo, Ben sinds kort blije Sorento rijder en zou graag eens weten of er weer eens een meeting is hier of daar om zodoende wat ervaringen te kunnen uitwisselen. Laat maar weten. Groetjes Stephan Quote
robin Geplaatst 29 Maart, 2008 Geplaatst 29 Maart, 2008 heb jij ook het sinner pakket zonder uitlaten? Quote
svandesande Geplaatst 31 Maart, 2008 Topic Starter Geplaatst 31 Maart, 2008 Wel de uitlaten echter wordt van de week terug geroepen ivm de bevestiging van deze. Ik heb wel speciaal egvraagd om geen leer in de auto. De vorige had dat wel echter zeer vervelend ervaren. Groetjes Quote
robin Geplaatst 3 April, 2008 Geplaatst 3 April, 2008 Ik ben benieuwd of ze al een goede oplossing hebben ik wacht namelijk nog steeds op de montage van de uitlaten. Ik heb wel het leer genomen maar niet uit het sinner pakket zag er wat dun uit. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.