KIA-Elsloo Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Ik wil hierbij een oproep doen aan iedereen die van Kia Nederland een brief en waardecheques heeft ontvangen ivm het ontbreken van het VSM-pakket op sommige Kia Rio IV. Neem aub contact op via rene.hissink@home.nl als u het niet eens bent met de gang van zaken. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
handyman Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 en wie is rene hissink??? en wat kun je meer betekenen dan de KCG? Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Ja het word steeds leuker met dat van pakket Wat een drama allemaal zeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
KIA-Elsloo Posted October 25, 2012 Author Share Posted October 25, 2012 Ik ben René Hissink, en ik heb inmiddels contact gehad met Kia Nederland, en deze zeggen toe dat als je aangeeft dat je het niet eens bent met de gang van zaken dat je contact moet opnemen met je dealer, deze moet dan een nieuwe auto bestellen en deze omruilen met je huidige auto. Uiteraard met inlevering van de waardecheques Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peterrrrr Posted October 26, 2012 Share Posted October 26, 2012 Volgens mij zit daar een "maar" aan... dat je dit al doorgegeven hebt voor je de brief ontvangen hebt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sylrio Posted October 26, 2012 Share Posted October 26, 2012 Ik heb in augustus een kia rio gekocht, en idd ook deze week een brief van de Kia gekregen, Met Kai gebeld en naar de dealer geweest maar moet eerst een brief sturen naar de Kia voor de mijn dealer in onderhandeling wil. hij wil wel een nieuwe bestellen alleen komen die pas in jan/feb 2013 binnen de maanden dat je dan nu nog rijd in je huidige Kia rio moet je dan betalen en dat schijnt best veel te zijn zeggen ze. De anwb heeft nu ook een stuk op hun website staan, die heb ik ook gister bebeld voor in formatie. http://www.anwb.nl/auto/nieuws/2012/oktober/ontbrekend-veiligheidspakket-kia-rio ik wacht nu op antwoord van kia na aanleiding van mijn brief en van de comsumentenbond en anwb rechtsbijstand Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted October 26, 2012 Share Posted October 26, 2012 Volgens mij zit daar een "maar" aan... dat je dit al doorgegeven hebt voor je de brief ontvangen hebt ? Peter heb je al mijn auto gecheckt kan zomaar zo zijn dat jij mij een vette wagen hebt geleverd met VSM, dat is bijna uniek Link to comment Share on other sites More sharing options...
RioTom Posted October 26, 2012 Share Posted October 26, 2012 WAAROM nu weer een nieuw topic?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted October 26, 2012 Share Posted October 26, 2012 OMDAT HET KAN BLIJKBAAR!! DRAMA QUEENS TOM IK DACHT DAT IK ERG WAS!!!! YEAAHHHH CAPS LOCK --- OH EN MIJN AUTO IS KLAAR!!!! MORGEN OPHALEN! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RioTom Posted October 26, 2012 Share Posted October 26, 2012 Diva...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bink058 Posted October 26, 2012 Share Posted October 26, 2012 Peter heb je al mijn auto gecheckt kan zomaar zo zijn dat jij mij een vette wagen hebt geleverd met VSM, dat is bijna uniek Geen bonnen gehad Remko ? ik ook niet maar er stond op de site dat mijn auto VSM had. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted October 26, 2012 Share Posted October 26, 2012 Geen bonnen gehad Remko ? ik ook niet maar er stond op de site dat mijn auto VSM had. Ik heb niks gehad, hill assist werkt dus neem aan dat het er bij mij opzit.. denk jij dat je het niet hebt dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 26, 2012 Share Posted October 26, 2012 Wat mij betreft mag hier een slotje op..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts