Jump to content

Brief Kia nederland ivm ontbreken vsm-pakket op de Rio IV

KIA-Elsloo

Recommended Posts

Ik ben René Hissink, en ik heb inmiddels contact gehad met Kia Nederland, en deze zeggen toe dat als je aangeeft dat je het niet eens bent

met de gang van zaken dat je contact moet opnemen met je dealer, deze moet dan een nieuwe auto bestellen en deze omruilen met je

huidige auto. Uiteraard met inlevering van de waardecheques

Ik heb in augustus een kia rio gekocht, en idd ook deze week een brief van de Kia gekregen,

Met Kai gebeld en naar de dealer geweest maar moet eerst een brief sturen naar de Kia voor de mijn dealer in onderhandeling wil.

hij wil wel een nieuwe bestellen alleen komen die pas in jan/feb 2013 binnen de maanden dat je dan nu nog rijd in je huidige Kia rio moet je dan betalen en dat schijnt best veel te zijn zeggen ze.

De anwb heeft nu ook een stuk op hun website staan, die heb ik ook gister bebeld voor in formatie.

http://www.anwb.nl/auto/nieuws/2012/oktober/ontbrekend-veiligheidspakket-kia-rio

ik wacht nu op antwoord van kia na aanleiding van mijn brief en van de comsumentenbond en anwb rechtsbijstand

Peter heb je al mijn auto gecheckt ;) kan zomaar zo zijn dat jij mij een vette wagen hebt geleverd met VSM, dat is bijna uniek :P

Geen bonnen gehad Remko ? ik ook niet maar er stond op de site dat mijn auto VSM had.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...