Kiaclub Nieuwsrobot Posted October 27, 2012 Posted October 27, 2012 halloik heb n vraag betreffende het bandendruk bewakings systeem;kan je dit systeem uitschakelen (met of zonder de computer) ?bijvoorbeeld voor het monteren van winterbandenalvast bedankt Lees het hele artikel
Recommended Posts