Gijsbert Posted October 27, 2012 Share Posted October 27, 2012 Wat kan het zijn? opeens werkt de koppeling niet meer je kunt hem helemaal indrukken versnellingsbak is goed na een tijdje te hebben stil gestaan werkt hij weer even, hydraulische olie zit er genoeg in. Kan iemand mij zeggen wat het euvel kan zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 27, 2012 Share Posted October 27, 2012 Hallo Gijsbert, vervelend probleem. Stel je even voor in het voorsteltopic! Dan weten we meteen wie je bent en wat voor een auto je rijdt, enz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gijsbert Posted October 27, 2012 Author Share Posted October 27, 2012 Wat kan het zijn? opeens werkt de koppeling niet meer je kunt hem helemaal indrukken versnellingsbak is goed na een tijdje te hebben stil gestaan werkt hij weer even, hydraulische olie zit er genoeg in. Kan iemand mij zeggen wat het euvel kan zijn. Het betreft een kia carens 1,8i 16 v bouwjaar 2002. Ik ben Gijsbert Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
betominice Posted October 27, 2012 Share Posted October 27, 2012 ik denk dat je dit nodig heb helaas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 27, 2012 Share Posted October 27, 2012 Voorstellen doe je hier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted October 30, 2012 Share Posted October 30, 2012 Heb je ook al naar je bovenste koppelings cillinder gekeken Moet je ens proberen een aantal keer je kopeling intrappen en als je dan geen koppeling meer hebt En na en haf uurtje weer wel n het zijn dat de rem vleistof niet terug loopt en de kopeling ingedrukt houd En anders even de koppelings test doen optrekken in zen 2e of 3e versneling met de handrem er op En dan even kijken of de motor afslaat doet deze dat niet dan weet je hoe laat of dat het is Sterkte met zoeken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts