Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Wat kan het zijn? opeens werkt de koppeling niet meer je kunt hem helemaal indrukken versnellingsbak is goed na een tijdje te hebben stil gestaan werkt hij weer even, hydraulische olie zit er genoeg in.

Kan iemand mij zeggen wat het euvel kan zijn.

Posted

Hallo Gijsbert, vervelend probleem.

Stel je even voor in het voorsteltopic! Dan weten we meteen wie je bent en wat voor een auto je rijdt, enz.

Posted

Wat kan het zijn? opeens werkt de koppeling niet meer je kunt hem helemaal indrukken versnellingsbak is goed na een tijdje te hebben stil gestaan werkt hij weer even, hydraulische olie zit er genoeg in.

Kan iemand mij zeggen wat het euvel kan zijn.

Het betreft een kia carens 1,8i 16 v bouwjaar 2002.

Ik ben Gijsbert

Posted

Heb je ook al naar je bovenste koppelings cillinder gekeken

Moet je ens proberen een aantal keer je kopeling intrappen en als je dan geen koppeling meer hebt

En na en haf uurtje weer wel n het zijn dat de rem vleistof niet terug loopt en de kopeling ingedrukt houd

En anders even de koppelings test doen optrekken in zen 2e of 3e versneling met de handrem er op

En dan even kijken of de motor afslaat doet deze dat niet dan weet je hoe laat of dat het is

Sterkte met zoeken

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...