Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

opeens werkt koppeling niet meer

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat kan het zijn? opeens werkt de koppeling niet meer je kunt hem helemaal indrukken versnellingsbak is goed na een tijdje te hebben stil gestaan werkt hij weer even, hydraulische olie zit er genoeg in.

Kan iemand mij zeggen wat het euvel kan zijn.

Geplaatst

Hallo Gijsbert, vervelend probleem.

Stel je even voor in het voorsteltopic! Dan weten we meteen wie je bent en wat voor een auto je rijdt, enz.

Geplaatst

Wat kan het zijn? opeens werkt de koppeling niet meer je kunt hem helemaal indrukken versnellingsbak is goed na een tijdje te hebben stil gestaan werkt hij weer even, hydraulische olie zit er genoeg in.

Kan iemand mij zeggen wat het euvel kan zijn.

Het betreft een kia carens 1,8i 16 v bouwjaar 2002.

Ik ben Gijsbert

Geplaatst

Heb je ook al naar je bovenste koppelings cillinder gekeken

Moet je ens proberen een aantal keer je kopeling intrappen en als je dan geen koppeling meer hebt

En na en haf uurtje weer wel n het zijn dat de rem vleistof niet terug loopt en de kopeling ingedrukt houd

En anders even de koppelings test doen optrekken in zen 2e of 3e versneling met de handrem er op

En dan even kijken of de motor afslaat doet deze dat niet dan weet je hoe laat of dat het is

Sterkte met zoeken

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...