tok88 Posted October 28, 2012 Share Posted October 28, 2012 In mijn voorstel topic had ik het al verteld, heb redelijk wat plannen met mijn pro al een gedeelte uitgevoerd gedeelte ook niet To do list : Dubbele uitlaat Check "xenon" verlichting Check Navigatie in bouwen Spoilerset toevoegen Emblemen verwijderen Ramen Blinderen Check antenne veranderen Ledverlichting voor kentekenplaat Check Vanmiddag zal ik wat fotos toevoegen Zo kocht ik de auto al snel was er een afspraak gemaakt om de ramen te blinderen vanaf toen ging het eigenlijk alleen maar door, naar aanleiding van een aantal rio`s van dit forum dacht ik ow dat staat ook wel mooi op mijn auto , dus ook voor de dubbele uitlaat gegaan En vandaag een unieke spoilerset gekocht , uniek in nederland daarover later meer 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kris88 Posted October 28, 2012 Share Posted October 28, 2012 Ben benieuwd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tok88 Posted October 28, 2012 Author Share Posted October 28, 2012 Ben benieuwd. Fotos geupdate, met een beetje mazzel heb ik van de week fotos van mijn spoilerset Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kris88 Posted October 28, 2012 Share Posted October 28, 2012 Ziet er heel gaaf uit man. Misschien een kleine video maken van het geluid? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 28, 2012 Share Posted October 28, 2012 @tok88: ziet er erg goed uit, vooral die ovale uitlaatdempers onder je Cee'd vind ik zeer geslaagd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tok88 Posted October 28, 2012 Author Share Posted October 28, 2012 Ik doe het enkel voor de looks, gewoon de originele demper is gebruikt dus het geluid is hetzelfde gebleven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts