Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben Jiskefet ja dat is mijn echte naam. heb een speciale nah niet echt ofwel ? KIA RIO 1.2 Zwart Comfortpack.

en ik kom út Friesland,.

Nou dit lijkt mij wel voldoende voor nu, zodat iig mijn waardevolle postings niet verwijderd zullen worden dat zou ik erg

jammer vinden, en nee natuurlijk is dat niet mijn echte naam. :-)

Geplaatst

Tja je kunt een flapdrollenpost zo doen als bovenstaand of je kan nog wat verder kijken wat andere

leden zoal doen

http://www.kiaclub.nl/topic/5826-wat-doet-den-kia-rijder-voor-den-kost/

Dat daar leuke real life contacten uit komen (waar je wat aan hebt) zal je vast verbazen.

Het is echter echt zo.

Maar met dit gedrag zal je niet zover komen, denk ik.

Geplaatst

Dat kan BETER......!!

Nu doe je net alsof het allemaal moet, maar het is nou juist heel normaal dat je je even voorstelt.

Geplaatst

ach die gaat na zijn VSM/bonnetjes gedoe gewoon weer fierljeppen..

Horen we nooit weer wat van..

Geplaatst

Haha ja uiteraard steek de Fries maar weer de gek aan dat boeit mij geen ene reet vrienden.

Net of al die andere voorstel topics geweldig interessant zijn grappenmakers maar het is mij hier wel duidelijk.

  • Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...