Jiskefet Geplaatst 29 Oktober, 2012 Geplaatst 29 Oktober, 2012 Ik ben Jiskefet ja dat is mijn echte naam. heb een speciale nah niet echt ofwel ? KIA RIO 1.2 Zwart Comfortpack. en ik kom út Friesland,. Nou dit lijkt mij wel voldoende voor nu, zodat iig mijn waardevolle postings niet verwijderd zullen worden dat zou ik erg jammer vinden, en nee natuurlijk is dat niet mijn echte naam. Quote
bigwade Geplaatst 29 Oktober, 2012 Geplaatst 29 Oktober, 2012 Tja je kunt een flapdrollenpost zo doen als bovenstaand of je kan nog wat verder kijken wat andere leden zoal doen http://www.kiaclub.nl/topic/5826-wat-doet-den-kia-rijder-voor-den-kost/ Dat daar leuke real life contacten uit komen (waar je wat aan hebt) zal je vast verbazen. Het is echter echt zo. Maar met dit gedrag zal je niet zover komen, denk ik. Quote
Smart Geplaatst 29 Oktober, 2012 Geplaatst 29 Oktober, 2012 Dat kan BETER......!! Nu doe je net alsof het allemaal moet, maar het is nou juist heel normaal dat je je even voorstelt. Quote
bigwade Geplaatst 29 Oktober, 2012 Geplaatst 29 Oktober, 2012 ach die gaat na zijn VSM/bonnetjes gedoe gewoon weer fierljeppen.. Horen we nooit weer wat van.. Quote
Jiskefet Geplaatst 29 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 29 Oktober, 2012 Haha ja uiteraard steek de Fries maar weer de gek aan dat boeit mij geen ene reet vrienden. Net of al die andere voorstel topics geweldig interessant zijn grappenmakers maar het is mij hier wel duidelijk. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.