Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Aangezien ik binnen afzienbare tijd hoogstwaarschijnlijk in een Kia zal gaan rijden en ik nu al regelmatig op het forum aan het rondneuzen ben, leek het me wel zo netjes om me even voor te stellen. Mijn naam is Niels en ik woon in Amersfoort.

Mijn huidige lease contract loopt medio februari af en ik dus moet ik op zoek naar een andere auto. Daarnaast staat m'n vrouw op het punt om te bevallen van onze dochter, dus ook onze behoeftes zijn nogal anders dan toen we onze huidige auto hebben uitgezocht. Ik rijd op dit moment in een BMW 118i High Executive met schuif- kanteldak.

Naast dat we een grotere auto willen, willen we eigenlijk ook wel een auto die wat hoger op de wielen staat. Nadat we verschillende auto's hebben bekeken en gereden is ons oog gevallen op een witte Kia Sportage in de Super Pack uitvoering, met het panoramadak.

Het is nu alleen nog even een offerte opvragen bij de dealer, kijken of er ook zwarte (of donkere) velgen op geleverd kunnen worden voor een leuke prijs. Vervolgens onze offerte tegen de offerte van de lease maatschappij aanhouden en bestellen maar.

Ik kijk er naar uit om over te stappen en te beleven hoe het rijden in de Sportage ons gaat bevallen.

Geplaatst

Van harte welkom Niels hier op het Kia forum. Veel plezier hier. Grtz. Dave D.

Geplaatst

Welkom op het forum

Wel een hele overstap van een 118 naar een sportage

Maar ik weet zeker dat het je gaat bevalen

Vast veele veilige kilometers toegewenst en heel veel plezier van je toekomstige auto

En heel veel lees plezier hier op het forum

En niet vergeten als je je auto hebt we zijn gek op fotos :wink:

Geplaatst

Inderdaad van harte welkom en bij voorbaat gefeliciteerd met de geboorte van en de kleine en jullie nieuwe wagen.

Geplaatst

Dank aan allen voor het welkom :wink:

Zodra er foto's gemaakt kunnen worden zal ik dat zeker doen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...