caroden Geplaatst 2 November, 2012 Geplaatst 2 November, 2012 Hallo allemaal, Caroden stelt zich voor! Ik ben 42 jaar oud, getrouwd en 2 kinderen. Wij hebben (nog) geen KIA maar zijn ons aan het orienteren. Momenteel rijden we een Ford Mondeo met een 5-cilinder 2.5 liter Turbo uit 2008. Super auto! Toch zijn we aan het rondkijken voor wat anders. Waarom: - na diverse Fords te hebben gereden (Focus/2001 - Mondeo/2003 - C-Max/2008 - Mondeo/2008) valt de kwaliteit van de huidige Mondeo me een beetje tegen. De auto rijdt echt heerlijk en comfortabel maar er gaat te vaak iets kapot wat je niet verwacht bij een 4 jaar jonge auto met 80.000 op de teller. Momenteel lekt er ergens stuurbekrachtigingsvloeistof (waarschijnlijk stuurhuis lek) en is de dakantenne met GPS ontvanger lek. Resultaat: water komt via de binnenverlichting naar binnen en GPS ontvanger is defect. - branstofverbruik is erg hoog (uiteraard wisten we dat bij aanschaf): met moeite 1 op 8 en als ik veel korte stukjes rijdt 1 op 6. De auto heeft dan ook nog eens Super-98 nodig. We hebben een aantal auto's op ons wensenlijstje staan. 1 daarvan is het nieuwe model KIA Cee'd Sportswagon met benzinemotor. We denken aan een Super of Premium Pack en heb evt. interesse in een DCT-uitvoering (maar moet. Ik vind dat je echt heel veel voor je geld krijgt. Een vergelijkbare Focus is zomaar 5000 euro duurder. Verder is de 7 jaar garantie natuurlijk geweldig (ook al zijn er een paar beperkingen). Ik ben hier aangemeld om wat meer gebruikerservaringen te lezen. Quote
xtra40 Geplaatst 2 November, 2012 Geplaatst 2 November, 2012 Hallo caroden en welkom hier op her forum Sterkte met een keuze maken er is zoveel moois te krijgen Veel lees plezier hier en ik ben benieuwd war de keuze. Gaat worden Quote
Jim Brouns Geplaatst 2 November, 2012 Geplaatst 2 November, 2012 Welkom en veel leesplezier. Succes met de keuze. Quote
Specialmade Geplaatst 2 November, 2012 Geplaatst 2 November, 2012 @Caroden, Welkom op dit forum en veel leesplezier. Je kunt hier alle informatie vinden, en anders kun je erom vragen. Suc6 met de keuze(s). Grtz. Specialmade Quote
caroden Geplaatst 2 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 November, 2012 Dank voor het welkom! Dinsdag a.s. ga ik rijden in een Cee'd met Premium Pack en DTC. Ben vooral erg benieuwd naar die automaat. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.