kplop Posted November 2, 2012 Share Posted November 2, 2012 Sinds half september had/heb ik het volgende probleem met mijn Venga: Zodra de snelheid zakt onder de 10-15 km/u gaan de deuren van het slot, Zodra de snelheid weer toeneemt gaan de deuren weer op slot. Zowel in stadsverkeer als bij filerijden uiterst irritant. Klik, klik, klikkerdeklik, het houdt maar niet op. Gisteren was ik bij de dealer (ik was er toch voor de bandenwisseling). De dag ervoor was het probleem even plotseling verdwenen als het gekomen was. Ook irritant. Het commentaar van de garage - na onderzoek - laat zich raden: het probleem is niet reproduceerbaar en wij constateren geen fout. Grrrr... Eigenlijk wil ik het gewoon opgelost hebben. Ik ben niet zo dol op problemen die 'vanzelf' komen en gaan. Herkent iemand dit en zo ja was er een oplossing? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted November 2, 2012 Share Posted November 2, 2012 1 van de sloten is kapot, ik had het bij mijn Rio! Laat ze alle sloten controleren en zo nodig vervangen...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kplop Posted November 3, 2012 Author Share Posted November 3, 2012 1 van de sloten is kapot, ik had het bij mijn Rio! Laat ze alle sloten controleren en zo nodig vervangen...! Bedankt voor je antwoord, Remko. De garage heeft alle sloten nagekeken en die zijn oké. Ik sprak met ze af dat zodra het probleem zich weer voordoet ik direct de auto ter controle breng. Jouw antwoord zal ik daarin zeker meenemen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted November 3, 2012 Share Posted November 3, 2012 Bij mij waren de sloten ook 'oke', maar 1 slot bleef haperen bij dat automatisch op slot gaan, terwijl als ik hem op slot deed hij het wel deed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts