Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Een goedemorgen,

ik las net iets op het forum over de VSM perikelen bij de RIO (erkend door KIA NL). Nu heb ik dit pakket ook op mijn Picanto en vroeg mij af of er een simpele veilige manier is om te testen of alles er wel op zit (die Hill assist heb ik wel een keer gevoeld maar die VSM zelf (waarbij het ESP lampje zou moeten knipperen) en noodstop signaal niet). Kan ik er vanuit gaan dat als die hill assist erop zit (wat ik weet), dat de rest dan ook gewoon aanwezig is? Of moet ik "even" een noodstop maken en als het glad wordt "even" een wilde stuurbeweging om te kijken of er iets gebeurd? Moet toch veiliger kunnen?

gr Tarkan

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Tarkan, ik zou het niet zelf gaan testen.

Rij even langs de dealer of tik even het chassisnummer in op de link hier onder.

Hier kan je zien wat er op je auto zit aan optie's.

http://autoction.ru/

Geplaatst

Tarkan, ik zou het niet zelf gaan testen.

Rij even langs de dealer of tik even het chassisnummer in op de link hier onder.

Hier kan je zien wat er op je auto zit aan optie's.

http://autoction.ru/

Dank je wel, volgens het lijstje zou het erin moeten zitten. Mis wel de armsteun en de CC in de lijst.

gr Tarkan

Geplaatst

Dank je wel, volgens het lijstje zou het erin moeten zitten. Mis wel de armsteun en de CC in de lijst.

gr Tarkan

Als de Pico uitgerust is met remschijven aan de achterkant dan is ESC aanwezig. CC en armsteun zijn opties.

Geplaatst

Als de Pico uitgerust is met remschijven aan de achterkant dan is ESC aanwezig. CC en armsteun zijn opties.

Die zitten er. Bedankt

gr Tarkan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...