Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goedemorgen

Er spookt bij mij een vraagje als je een nieuwe auto koopt bij Kia krijg je 3 jaar garantie op audio en Navigatie wat ik vreemd vind Nu wel met T of niet met T :innocent: .

Letterlijk staat er in het boekje Audio/navigatie is slechts 3 jaar met een maximum van 100.000 km

Het rare vind ik de 100.000 km waarom is dat als ik een koffie apparaat koop vragen ze me ook niet af hoeveel koffie ik er mee zet en heeft dit lijkt me als consument gewoon 3 jaar garantie.

Wie kan en wil me hier het antwoord op geven zal de 100.000 niet halen maar somige forumbezoekers mischien wel.

Geplaatst

Bij 100.000 km in 2 jaar bijv. heb jij je autoradio misschien vaker aan gezet/gebruikt, dan iemand die 25.000 km rijdt in 3 jaar. Mogelijk slijt er dan het één en ander....wat ik mij ook niet kan voorstellen.

Ben overigens wel benieuwd naar jouw koffiegedrag...!

Als er een persoonvorm (bijv. ik/hij/zij/jij) voor of achter staat is het altijd zonder t......

Geplaatst

Ben overigens wel benieuwd naar jouw koffiegedrag...!

Koffie in de ochtend ,nacht en middag als ik wakker ben ;)

Toch vind ik het raar zijn genoeg hobbyisten die heel de dag met hun audio zitten te spelen maar verders niet veel rijden.

Geplaatst

De wettelijke Europese garantie is sowieso 2 jaar voor audio,- en navigatie apparatuur. Dit heeft niets te maken met KM, stappen etc.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...