Bartj Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 me eerste meeting gehad was hartstikke leuk tazteam ontmoet en hun pica van dichtbij kunnen bewonderen en goede tips gekregen dank u wel. we hebben geprobeert me pica te bestikkeren dat was geen suc6 heb nu een ander bedrijf gevonden die um gaat bestickeren die hebben ook onze winkelruiten gedaan en die zitten er nogsteeds op en nogsteeds super strak dus ik hoop dat hun het wel lukt maar dat weet ik donderdag .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted April 15, 2008 Share Posted April 15, 2008 Het was mij ook een waar genoegen jouw Pica te bewonderen. Idd erg jammer van je striping, maar ben er zeker van overtuigd dat het de volgende keer wel gaat lukken. Veel plezier met je Pica. En heb je meer info nodig, laat het maar weten. Philip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartj Posted April 16, 2008 Author Share Posted April 16, 2008 gisteren me middenarmsteun opnieuw bekleed mooi blauw met chroomzit netjes ben trots op mezelf misschien vanavond anders morgenavond even proberen erin te zetten .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted April 16, 2008 Share Posted April 16, 2008 Ben wel benieuwd naar het resultaat................foto's, kunnen we er allemaal een beetje van genieten. Maak ook even een pic van je platen, ben er zeer benieuwd naar. Philip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartj Posted April 18, 2008 Author Share Posted April 18, 2008 kheb me striping opnieuw erop laten stickeren door een profesioneel bedrijf en het zit er nu echt heel strak op foto's ga ik zondag maken dan moet ik toch heeeeel veel foto's maken voor een expositie en dan heb ik een paar mooie plekken dus nog even gedult zondag avond staan ze erop . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted April 18, 2008 Share Posted April 18, 2008 Je maakt me wel nieuwsgierig. We wachten de foto's wel af. Philip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartj Posted April 22, 2008 Author Share Posted April 22, 2008 foto's zijn niet zoals ik ze wil dus nog even geduld ik ga weer nieuwe maken (ben nooit tevreden over mijn foto's) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartj Posted May 5, 2008 Author Share Posted May 5, 2008 vandaag un vrij dag had ik mooi het idee om aan me pica te knutselen dacht ik te beginnen met me ramen te stickeren maar naar een paar pogingen kreeg ik het niet netjes dus heb ik het er maar weer afgetrokken toen d8 ik mijn knipperlichten ff te vervangen maar niemand die mee kon helpen en alleen doen was ik bang me bumper te beschadiggen ben ik maar even naar de sloop gegaan raamstijlen gehaald maar omdat ik nogsteeds geen boxen heb kon ik daar ook niks mee dus uiteindelijk maar gewassen en chagerijnig binnen gaan zitten weer un heledag niks gedaan . kan da nie hebben als ik een mooie planning heb en niks gaat zoals ik wil.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Je had wel mooie foto's kunnen maken en hier plaatsen, was het binnenzitten toch nuttig geweest Wat ga je dan doen met je ruiten?? Ga je ze folie?n of zo?? Dat is wel een vak apart, ik heb het nu 2x gezien, ik doe het hem niet na. En....................de ruiten moeten uit de auto, voor het beste resultaat. Wat zijn je plannen met de raamstijlen?? En je knipperlichten, wat zijn daar je plannen mee?? Je bent wel heel wat van plan, je maakt mij best nieuwsgierig. We horen/zien het wel. Philip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartj Posted May 6, 2008 Author Share Posted May 6, 2008 ramen blinderen echt donker. knipperlichten heb ik gisteren avond toch nog die andere zilvere bolletjes erin kunen zetten die jullie ook hebben en ik wil dan andere spiegels erop en daar wil ik met ledjes knipperlichten in maken. en de raamsteilen wil ik dan tweeters in op jou advies. maar die moet ik nog halen en misschien wat metertjes en dingetjes en dan heb ik nog meer ideeen. maar daar heb je een pb over allemaal probeersels. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartj Posted May 7, 2008 Author Share Posted May 7, 2008 ik krijg me foto's niet zo int forum wat doe ik verkeert? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 Probeer de foto's eens te uploaden bij: http://www.photobucket.com Of een album openen op. www.mijnalbum.nl Succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartj Posted May 7, 2008 Author Share Posted May 7, 2008 ze staan in het album hier mah ik krijg ze gewoon niet te zien via die code kijk wat doe ik nou verkeert? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 Je doet niets verkeerd, je kan door 1`of andere vage reden geen link maken vanuit het fotoboek. Daarom even de linken volgen uit mijn voorgaande mail, en dan daar de foto's uploaden, de code meenemen naar het forum, en voila. Succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 http://www.kiaclub.nl/forum/album_pic.php?pic_id=1015 Zet je fotolink tussen de naam foto uit fotoboek Foto's zien er wel netjes uit. Striping vind ik super, zeer netjes Philip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartj Posted May 7, 2008 Author Share Posted May 7, 2008 oke dank u http://www.kiaclub.nl/forum/album_pic.php?pic_id=1013 http://www.kiaclub.nl/forum/album_pic.php?pic_id=1014 http://www.kiaclub.nl/forum/album_pic.php?pic_id=1015 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takis Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Bartj, Je foto's zien er zeer goed uit. je hebt een mooie pica. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pica_79 Posted May 9, 2008 Share Posted May 9, 2008 Ziet er heel netjes uit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartj Posted May 13, 2008 Author Share Posted May 13, 2008 gisteren 480 km gereden van landgraaf via huis naar neeltje jans en weer terug naar huis. was wel leuk maar heet weer en file .... bla maar goed we hebben ons weer vermaakt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts