Jump to content

bartj en zijn pica

Bartj

Recommended Posts

me eerste meeting gehad was hartstikke leuk tazteam ontmoet en hun pica van dichtbij kunnen bewonderen en goede tips gekregen dank u wel.

we hebben geprobeert me pica te bestikkeren dat was geen suc6 heb nu een ander bedrijf gevonden die um gaat bestickeren die hebben ook onze winkelruiten gedaan en die zitten er nogsteeds op en nogsteeds super strak dus ik hoop dat hun het wel lukt maar dat weet ik donderdag ..

Het was mij ook een waar genoegen jouw Pica te bewonderen.

Idd erg jammer van je striping, maar ben er zeker van overtuigd dat het de volgende keer wel gaat lukken.

Veel plezier met je Pica.

En heb je meer info nodig, laat het maar weten.

Philip

kheb me striping opnieuw erop laten stickeren door een profesioneel bedrijf en het zit er nu echt heel strak op foto's ga ik zondag maken dan moet ik toch heeeeel veel foto's maken voor een expositie en dan heb ik een paar mooie plekken dus nog even gedult zondag avond staan ze erop .

• 2 weeks later...

vandaag un vrij dag had ik mooi het idee om aan me pica te knutselen

dacht ik te beginnen met me ramen te stickeren maar naar een paar pogingen kreeg ik het niet netjes dus heb ik het er maar weer afgetrokken

toen d8 ik mijn knipperlichten ff te vervangen maar niemand die mee kon helpen en alleen doen was ik bang me bumper te beschadiggen

ben ik maar even naar de sloop gegaan raamstijlen gehaald

maar omdat ik nogsteeds geen boxen heb kon ik daar ook niks mee dus uiteindelijk maar gewassen en chagerijnig binnen gaan zitten weer un heledag niks gedaan .

kan da nie hebben als ik een mooie planning heb en niks gaat zoals ik wil....

Je had wel mooie foto's kunnen maken en hier plaatsen, was het binnenzitten toch nuttig geweest :lol::lol:

Wat ga je dan doen met je ruiten??

Ga je ze folie?n of zo??

Dat is wel een vak apart, ik heb het nu 2x gezien, ik doe het hem niet na.

En....................de ruiten moeten uit de auto, voor het beste resultaat.

Wat zijn je plannen met de raamstijlen??

En je knipperlichten, wat zijn daar je plannen mee??

Je bent wel heel wat van plan, je maakt mij best nieuwsgierig.

We horen/zien het wel.

Philip

ramen blinderen echt donker.

knipperlichten heb ik gisteren avond toch nog die andere zilvere bolletjes erin kunen zetten die jullie ook hebben

en ik wil dan andere spiegels erop en daar wil ik met ledjes knipperlichten in maken.

en de raamsteilen wil ik dan tweeters in op jou advies.

maar die moet ik nog halen en misschien wat metertjes en dingetjes en dan heb ik nog meer ideeen.

maar daar heb je een pb over allemaal probeersels.

Je doet niets verkeerd, je kan door 1`of andere vage reden geen link maken vanuit het fotoboek.

Daarom even de linken volgen uit mijn voorgaande mail, en dan daar de foto's uploaden, de code meenemen naar het forum, en voila.

Succes