Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vraagje bij het openen van het raam aan de bestuurders kant druk je even de schakelaar in en het raam gaat open , echter als ik hem dicht wil hebben dan moet ik de schakelaar vast houden is dit te veranderen zodat hij net zoals bij het openen ook sluit.

Geplaatst

Dat gaat niet. De schakelaar heeft naar beneden twee standen en omhoog maar één..

Vind het ook vreselijk irritant... De goedkoopste Toyota's hebben auto op alle ramen...

Geplaatst

Vreemd, kan je de draden niet omdraaien zodat het andersom werkt

Wat ik vreemd vind is dat je raam meestal opend als je stil staat en wanneer je wegrijd je raam dicht doet. Dus anders werking van de bediening van het raam lijkt mij logischer/handiger

Geplaatst

Vraagje bij het openen van het raam aan de bestuurders kant druk je even de schakelaar in en het raam gaat open , echter als ik hem dicht wil hebben dan moet ik de schakelaar vast houden is dit te veranderen zodat hij net zoals bij het openen ook sluit.

Bij mij werkt het wel in beide richtingen zowel omhoog als omlaag 2 standen.

Heb de sense uitvoering.

Geplaatst

Bij mij werkt het wel in beide richtingen zowel omhoog als omlaag 2 standen.

Heb de sense uitvoering.

wat is dit voor een uitvoering sense ?????????????//
Geplaatst

Bij mij werkt de bestuurderskant wel volledig automatisch

In beide richtingen

Grtz luc1

hoe kan dat
Geplaatst

Goede vraag ik irriteer me hier ook aan.

Op mijn Sportage 2.0 4 gaat het raam open en ook op de zelfde wijze dicht Dus knopje aanraken en omhaag gaat hij

geen probleem Duske

Geplaatst

Hier hebben wij Belgen een streepje voor op de Nederlanders :)

De topuitvoeringen (Evogue, Sense, Sense+) hebben zowel voor het openen als het sluiten slechts een kort tikje/rukje aan de knop nodig. En het mag gezegd worden, het is erg handig :)

Geplaatst

Soms hebben ze het gewoon in België beter voor elkaar...... :yes:

Dit moet niet té vaak voorkomen hoor!

Geplaatst

Soms hebben ze het gewoon in België beter voor elkaar...... :yes:

Dit moet té vaak voorkomen hoor!

Smart is dit een productie verschil per land of wat???????????????????????/ ik snap het niet de auto`s komen toch allemaal uit de zelfde fabriek

Geplaatst

Ik heet wel niet Smart, maar dat zal wel niet erg zijn he ;)

Elke invoerder bepaalt wat er op de uitvoeringen van de autotypes voor zijn land zitten. Alle auto's komen inderdaad uit dezelfde fabriek maar die voor NL zijn nét iets anders dan die voor D of B of gelijk welk ander land. Zo zullen jullie waarschijnlijk enkele zaakjes aan jullie KIA hebben, die wij dan weer niet hebben.

Zo hebben wij op de Rio bv. geen fotolijstje (niet dat we dat missen hoor :) )

Geplaatst

De importeurs/verdelers in de diverse landen stellen/bepalen samen met de fabrikant pakketten samen.

Deze kunnen in de basis dus behoorlijk van elkaar verschillen.

Geplaatst

Nu staat er bij de NL versie auto down op de knop wat staat er bij de versie van belgie op?

Gewoon 'AUTO'. Te weinig plaats voor 'AUTO DOWN & UP' ;)

Als ik me goed herinner hebben de Duitsers trouwens ook geen auto up.

Geplaatst

Aha zie je :)

Nu alleen nog weten welk onderdeel dit allemaal regelt en of dit vervangen kan worden met het belgische type...

Geplaatst

Nu alleen nog weten welk onderdeel dit allemaal regelt en of dit vervangen kan worden met het belgische type...

Ik voel weer een nieuw pimpwerkje aankomen...... ;)

Geplaatst

wat is dit voor een uitvoering sense ?????????????//

Dit is zoals eerder al vermeld de belgische uitvoering!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...