greeneyes Geplaatst 16 November, 2012 Geplaatst 16 November, 2012 Hallo ik rij dus een kia sorento v6 uit 2006. Ik wil deze graag voorzien van de executive velgen 18 inch. Als je een andere set mooie velgen te koop hebt voor de kia ben ik ook geinteresseerd. Ik ben benieuwd wat er zoal hier in de verkoop ligt. Vriendelijke groet mark. Ik wil ook mijn kia voorzien van een bullbar dus mocht je iets hebben wat je verkoopt of iets weten voor me dan heel erg graag. Quote
masimo Geplaatst 16 November, 2012 Geplaatst 16 November, 2012 Hier een setje op eBay Duitsland. Executive velgen zijn trouwens 19". Voor de rest hebben we hier in het forum een "Te koop / Aangeboden" sectie. Succes met je zoektocht. Quote
greeneyes Geplaatst 21 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 21 November, 2012 Dank U dank U. En inderdaad deze zijn altijd 19 inch ja. Ik ben hard opzoek en heb deze ebay kunden gemaild met een prijsvoorstel van 475 euro inclusief verzending. Ben benieuwd. En dan nog 4 19 inch bandjes. Kosten ook al gauw 130 euro per stuk. SLIK. Maar we gaan eens surfen. Dedankt voor je tips. Gr Mark Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.