dbais Posted May 1, 2008 Share Posted May 1, 2008 vandaag een zware, vervelende dag. ik sta met mijn gezin een weekje op de camping, en bij het wegzetten van de auto op de parkeerplaats (autovrije camping), schiet mijn voet per ongeluk van de koppeling waardoor ik mijn Sorento en een Astra van iemand anders flink beschadig. Eerste indruk is dat het linkerachterlicht kapot is, de deur ontwricht (die bleef haken achter een boom), een groot aantal flinke krassen, trekhaak verbogen, grote deuk aan de linker zijkant om nog maar te zwijgen over alle krassen... Ik baal als een stekker nu; ik had m eigenlijk nog maar net (2 maandjes) en had net een aantal verbeteringen doorgevoerd... Waarschijnlijk is de schade nog voor mijzelf ook, want ik heb m WA beperkt casco verzekerd.. Vraag me niet hoe dit zo heeft kunnen ontstaan; het ging ineens zo snel... En dan zie je pas hoe sterk de Sorento eigenlijk is..die Astra had geen schijn van kans... Hopen dat het schadebedrag meevalt...ben bang van niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
josua Posted May 2, 2008 Share Posted May 2, 2008 Hoi Jammer van jouw Sorento, maar ga maar eens op de duitse ebay kijken daar vindt je heel veel onderdelen, ook plaatwerk. gr. Jos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts