matalderliefsten Geplaatst 20 November, 2012 Geplaatst 20 November, 2012 ik heb in junie een nieuwe voorraad ceed-sw aangeschaft kent begin 2012 reg datum 06 2012 nu blijkt er een navikaart in te zitten van minimaal 4 jaar oud heb dit gecontoleerd door straten in te voeren welke al 5 jaar bestaan maar niet worden herkent heb kia gevraagd voor een gratis update maar weigeren heeft iemand een gelijksoortige ervaring? Quote
Smart Geplaatst 20 November, 2012 Geplaatst 20 November, 2012 Eerst maar eens kijken welke kaartversie er in jouw auto zit. Druk het wieltje aan de rechterkant van je audio/navi even in en je ziet daar een aantal gegevens staan. Plaats deze in dit topic en we kunnen je veel meer vertellen. Laat je het ons even weten? Misschien is een berichtje in het voorsteltopic ook wel handig. Weten we gelijk met wie jij bent, toch? Quote
caroden Geplaatst 24 November, 2012 Geplaatst 24 November, 2012 Is je Cee'd het nieuwe model? Want tijdens een proefrit in een nieuwe Cee'd vond ik juist dat het systeem erg up-to-date is. Wel flauw dat Kia niet een update geeft. Quote
matalderliefsten Geplaatst 27 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 November, 2012 hoi ik ben niet zo handig met dit soort dingen maar heb wel wat nrs gevonden 31oe7a2 firm 1.4.1-ed straten van 5 Eerst maar eens kijken welke kaartversie er in jouw auto zit. Druk het wieltje aan de rechterkant van je audio/navi even in en je ziet daar een aantal gegevens staan. Plaats deze in dit topic en we kunnen je veel meer vertellen. Laat je het ons even weten? Misschien is een berichtje in het voorsteltopic ook wel handig. Weten we gelijk met wie jij bent, toch? hoi ik heb wat nrs gevonden 31OE7A2 FIRM 1.4.1-ED straten van 5 jaar oud in ons dorp staan er gewoon niet op alvast bedankt Quote
Pugnator Fortis Geplaatst 27 November, 2012 Geplaatst 27 November, 2012 31OE7A2 was de meeste Recente kaart voor een Cee'd ED (2009-2012) maar sinds enkele dagen is 311 uit, en die is te bestellen bij de dealer. Ik heb hier nooit op het forum gelezen dat hij via een andere manier te krijgen is (indien wel PM mij alsjeblieft ook) om gelijk de volgende teleurstelling tegen te gaan, de kaart die er nu op zit dateert van Mei 2012. dus ook hier zitten enkele dingen niet in. En natuurlijk de fouten in de kaarten software. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.