Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Oplossing kapje opbergvakje dashboard

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

IMG_9515.jpg

zoals ik in t andere topic zei , als ik morgen tijd heb volgt er een how to

Geplaatst

jaa als ik tijd heb om de spullentjes te halen die ik wil hebben post ik een how to incl eindresultaat.

Zal ff kijken hoeveel matriaal ik overhoud anders maak ik er nog een paar voor de mensen die geintreseerd zijn/zelf geen zin in knutslelen hebben, zal zo ongeveer €6,75- inc verzenden maar dat zien jullie morgen.

Geplaatst

kan je dit ook instaleeren zonder het radio paneel er af te halen

er zijn niet veel mensen die dat er zelf af durven te halen :no: :no:

verder ziet het er netjes en strak uit

Geplaatst

Persoonlijk heb ik het niet zo op die zuignappen. Staat een beetje goedkoop. Dat plaatje blijft vervolgens ook zitten, als je het systeem niet gebruikt. En ik gebruik hem vaker niet dan wel!

Maar goed, ieder zijn oplossing.

Geplaatst

Het fotolijstje blijft ook zitten haha, maar je ken mijn oplossing ook verwijderbaar maken, geen enkel probleem maar bij mij . Blijf ie zitten want het is voor telefoonhouder.

Zuignappen zijn sterk! Heb een filmpje waarbij me camara met 240+ blijft zitten op t kuipwerk

Geplaatst

Ja doe ik, maar kon gister geen foto's van het eindresultaat maken. Was te donker om het goed te kunnen laten zien!

Geplaatst

Denk het wel, ben vadaag wat eerder klaar dan gister, rijdt ik hem ff de werkplaats in, dan hen ik verlichting genoeg! Overigens is me telefoonhouder hoop ik ook binnengekomen!

Geplaatst

how to gemaakt.. nu nog foto's me iphone is gecrasht.. ben aan het herstellen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...