Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi , een onverlaat heeft zonder zich bekend te maken mijn rechtervelg naar de derde wereld geholpen incl. 2 wielmoeren

alsof er met een slijptol overheen was gegaan.

Wie o wie heeft er nog 1 "over" , bij de dealer o zo duur en ga het waarschijnlijk zelf betalen wegens terugloop no-claim etc.

Hoeft geen band bij te zitten , is de zogeheten bloemvelg.

Bij voorbaat dank.

Geplaatst

Hoe krijgen ze het toch voor elkaar zeg!? Zou dit een bewuste vernielingsactie geweest zijn ofzo?

Ik hoop dat je een velg voor een leuk prijsje ergens op de kop kunt tikken!

Geplaatst

Nou een foto lukte niet maar ik ben voorzien van een andere velg, een nieuwe ( gebruikt/ ingeruild ) en voor een mooi prijsje

bij de dealer. dus hij mag gesloten worden.groet.

Geplaatst

Is het de 14" of 15" driedeurs "bloem" velg?

Het is niet mogelijk om maar een velg te (laten) bestellen via de dealer, vind het wel slechte service als dat niet kan.

Geplaatst

De 14' velg 3drs , kon wel een nieuwe bestellen maar de kosten he , heb nu een ingeruilde velg voor de helft van de prijs."bloem" daar bedoelen we toch niet de " 5 ronde " gaten mee , want dat zijn toch de r-sport velgen, Die ik heb heeft zeg maar 4 grote en 4 kleine druppel vormen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...