Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Open Dak (aftermarket)

Aanbevolen Berichten

• Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

In de winter heb je geen wachttijden en zijn de prijzen mogelijk gunstiger vanwege mindere afzet.

Ik voorzie een win-win-situatie voor Rio-rijder en fabrikant.

Geplaatst

Je hebt (of had iig) ook nog "Inalfa" of zoiets. Maar ik heb destijds op mijn Aygo toch gekozen voor Webasto.

Mis het dak in mijn Picanto nu nog :-(

Er is ook geen forum waar ik je niet tegenkom he hahahaha, wat is der met de aygo beurt?

Geplaatst

Ik word als het goed is maandag gebeld door de bedrijfsleider. Deze was nu niet aanwezig dus kon er niets over de mogelijkheden gezegd worden.

Heb wel even genoemd dat de interesse bestaat vanuit de Kia club.

Geplaatst

da's mooi Bviper, ik ben benieuwd! :wink:

(zo'n 25% korting moet toch wel lukken op die hoge prijzen van ze...als we +10 belangstellenden bij elkaar kunnen brengen)

Geplaatst

da's mooi Bviper, ik ben benieuwd! :wink:

(zo'n 25% korting moet toch wel lukken op die hoge prijzen van ze...als we +10 belangstellenden bij elkaar kunnen brengen)

Misschien alvast een Poll starten? :yes:

Geplaatst

Er is ook geen forum waar ik je niet tegenkom he hahahaha, wat is der met de aygo beurt?

In Februari ingeruild op een Picanto... En jij? heb op zoveel forums

gezeten dat ik niet eens meer weet waar ik je van zou moeten kennen...

On-Topic: als er een inkoopactie volgt is het misschien

te doen om die ook voor de andere modellen te doen?

Bijvoorbeeld de Picanto :P

Geplaatst

Ik had, voor het vraagje van de verschillende types, even een berichtje gestuurd naar http://www.ace-auto.eu

Hier had ik een prijs gekregen voor 779,00 voor de Webasto Hollandia 300 DeLuxe medium.

Deze prijs geldt voor zowel de 3 als 5 deurs Kia Rio. Tevens het volgende bij 5 of meer auto's:

Wat ik u kan aanbieden is 10% korting. Het extra werk wat wij bij de inbouw hebben, doen wij gratis (Als aanwezig, microfoon handsfree set verplaatsen / Rubberen lip afwerkschaal aanpassen aan de binnenverlichting / Elektrische draden verlengen). Dus dan komt de prijs uit op 695,00 per auto.

Misschien interessant? Als er echt meerdere geïnteresseerd zijn wil ik ook nog wel ff voor de Picanto navragen.

Nogmaals, ik ken dit bedrijf verder niet, weet ook niet of er goede of slechte ervaringen mee zijn.

Geplaatst

In de Kia Picanto 3-drs kan dezelfde Webasto voor dezelfde prijs als de Kia Rio. De Picanto 5-drs is lastiger, hier moet veel extra werk gebeuren en deze hebben zij zelf nog nooit ingebouwd. Meerprijs voor de Picanto 5-drs is 375 euro.

Geplaatst

Vandaag (30-11-2012) een prijsopgave ontvangen voor inbouw van een 'Hollandia 300 DeLuxe Medium Rollo' open dak bij Carroof Service - Oisterwijk, zie ook: www.carroofservice.nl/

Webasto - Application - Sunroof Application Data

Dit zijn de gegevens en werkzaamheden:

Applicatie details - Rio - 5d., hatchback, With front interior light console ! [2011-] (Automobielen)

Merk Kia Eerste modeljaar 2011

Type Rio Laatste modeljaar

Type nr UB EG-BE e11*2007/46*0195

Carrosserie vorm 5d., hatchback Product Hollandia 300 DeLuxe Medium

7 Remarks

Remark No Remarks display

170 Microfoon handsfree set verplaatsen (als aanwezig).

139 Pas op! Elektrische bedrading is op de hemelschaal getaped op de plaats van het knipgat.

22 Resonantiespant verwijderen.

42 Rubbere lip afwerkschaal onder binnenverlichting plaatsen

42 Rubbere lip afwerkschaal onder binnenverlichting plaatsen

171 Verfraaien binnen afwerking mogelijk door gebruiken gepelde stof van originele harde hemel. Zie inst advies 2205201201ANL.

144 Verleng elektrische draden naar interieur verlichting.

opmerking:

..heb ff gekeken in de inbouw lijst van Webasto, maar een behoorlijke dossis meerwerk zoals je kunt zien in het copietje ervan boven.

Maar wil het dak voor je inbouwen voor de prijs van 775,- euro all-in en 3 jaar garantie!.

Heb de auto wel ongeveer een hele dag nodig om het in te bouwen!..

Er zijn dus nogal wat werkzaamheden te doen aan de 5-deurs versie!

Een leuke korting van 20-25% op de prijs van 775,00 zou het een stuk acceptabeler maken......

(nb: prijsopgaven zijn aan te vragen via de website van Carroof Service, wellicht handig voor diegenen die een 3-deurs-versie van de Rio hebben of een ander KIA-model!)

Geplaatst

Doe ik ook niet, ik schrik alleen even... Bij mijn Aygo was een 300 Deluxe zo'n 5 jaar

geleden EUR.689 incl alles. Daar zat het dak dan wel net voor het dwarsspant...

Geplaatst

Zit nu al aardige pirijavwrschillen in zeg!

Ik ben ook geintreerd

Maar er moet onderschir worden gemaakt tussen de 3 en 5 deurs maar ook confort/plus en superpack want superpack heeft 2 binnenverlichting units!

Geplaatst

Doe ik ook niet, ik schrik alleen even... Bij mijn Aygo was een 300 Deluxe zo'n 5 jaar

geleden EUR.689 incl alles. Daar zat het dak dan wel net voor het dwarsspant...

Aygo is 3-deurs, 3-deurs picanto kost 695 is dus maar 6 euro meer in 5 jaar! Ga er maar van uit dat jij een 5-deurs hebt :wink:

Maar er moet onderschir worden gemaakt tussen de 3 en 5 deurs maar ook confort/plus en superpack want superpack heeft 2 binnenverlichting units!

Geen onderscheidt in 3 en 5 deurs bij de RIO, en de verbouwkosten van interieur waren inclusief, dus ga ik er van uit dat het voor alle versies 695 euro is (bij 5 gegadigden).

Geplaatst

Aygo is 3-deurs, 3-deurs picanto kost 695 is dus maar 6 euro meer in 5 jaar! Ga er maar van uit dat jij een 5-deurs hebt :wink:

Mijn Pica is idd 5drs, net als mijn Aygo was...

Geplaatst

Die reactie kreeg ik vaker. Heb zefs meegemaakt dat iemand stond te wachten tot mijn voor-passagier uitstapte

om hun binnen te laten. De achterdeuren vallen bijna niet op en worden niet verwacht bij zo'n kleintje.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...