rpg Posted June 3, 2008 Posted June 3, 2008 Hallo helaas moet ik mededelen dat ik (weer) een probleempje met mijn sorento 2003 2.4lx heb. De Handgreep van mijn linker achterdeur is kapot. Inmiddels heb ik deze gedemonteerd en heb ik gezien dat een klein onderdeeltje van de handgreep is afgebroken waardoor het hefboom mechanisme veertje en asje naar beneden in de deur was gevallen waardoor je deur niet meer van buitenaf kan openen. Bij de dealer staan ze je aan te kijken van "dat is nog nooit gebeurt". Vandaar mijn vraag a heeft iemand dat ook al mee gemaakt b weet iemand een gemakkelijke maniet om de hangreep weer terug te plaatsen of moet je gewoon hele kleine handjes hebben. De nieuwe hangreep is gelukkig niet zo duur ca 52.00 excl. btw. Met vriendelijke groeten Ruud Quote
rpg Posted June 4, 2008 Author Posted June 4, 2008 Vandaag nieuwe deurgreep afgehaald en geplaats. na een uur klooien kwam ik erachter, dat je het slot, de hefboompjes naar de binnenste ontgrendel hendel ( ik ben even het juiste woord kwijt) geheel los moet gooien, dan kan je makkelijk bij de bouten komen van de handgreep komen en is het klusje zo klaar. Nu maar hopen dat de andere deurgrepen niet kapotgaan groeten Ruud Quote
Recommended Posts