Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Cee'd 2012 Xenon inbouw

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

k zou toch even de ballasten omwisselen

en ik raad je toch aan om die kabel er tussen te zetten dat voorkomt zo veel ellende

Heb de balasten al gewisseld en blijft het zelfde zal maar eens eerst die kabel bestellen is er misschien een site in nl waar ik deze kan vinden heb nog nooit besteld via ebay :(
Geplaatst

Dus als ik xenon wil dan moet het via zo een setje, kan het niet gewoon bij de dealer origineel laten inbouwen?

Geplaatst

Dus als ik xenon wil dan moet het via zo een setje, kan het niet gewoon bij de dealer origineel laten inbouwen?

dan kost het veel meer dan dat je het zelf doet

Geplaatst

Hoe groot zou die meerprijs dan zijn? Zit met het probleem dat ik op technisch gebied totaal niks afweet van auto's en de halogeenlampen zijn niet slecht, maar aangezien ik nogal last heb van nachtblindheid en altijd xenon gewend ben geweest, en dat mis ik enorm nu, dus zou toch graag de lampen vervangen, zonder het risico dat er iets kapot gaat :P

Geplaatst

orgineel is niet te betalen en achteraf slecht te doen 

maar woon je ver bij mij uit de buurt ???

Ongeveer een 180km, dus toch niet vlak bij de deur, ben van België :/

Geplaatst

owwww ja dat is jouw pech helaas anders had ik het voor je kunnen inbouwen dat had je een hele klap geld uitgespaard

misschien toch nog even je profiel wat completer invullen zo dat we ook kunnen zien waar je vandaan komt en meteen een leuke avatar foto plaatsen fleurt de boel lekker van op  :wink:  :wink: 

Geplaatst

Hoe groot zou die meerprijs dan zijn? Zit met het probleem dat ik op technisch gebied totaal niks afweet van auto's en de halogeenlampen zijn niet slecht, maar aangezien ik nogal last heb van nachtblindheid en altijd xenon gewend ben geweest, en dat mis ik enorm nu, dus zou toch graag de lampen vervangen, zonder het risico dat er iets kapot gaat :P

Ik heb ze in laten bouwen bij de KIA garage Romme in Etten-Leur (Noord-Brabant), net geen Belgie  :tt2:

Dat is een heel stuk dichterbij vanuit Belgie z'n 15km vanaf de grens

De kosten zijn net geen 300 euro met garantie.

Het kost ongeveer het dubbele tegenover als men het zelf zou doen (ca 170 euro)

Even bellen en naar Jeroen vragen.

Google voor telefoonnummer.(KIA Romme Etten-Leur)

Inbouwtijd bedraagt een uurtje dus je kan er na afspraak gewoon op wachten.

Zie ook op pagina 3 en 4 van dit topic.

Geplaatst

Misschien moet ik dat maar eens doen binnenkort! en Xtra40, ben waarschijnlijk wel heel onhandig, maar lukt me niet echt om een foto te uploaden, heb het al paar keer geprobeerd :P

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...