xtra40 Geplaatst 27 Maart, 2014 Geplaatst 27 Maart, 2014 k zou toch even de ballasten omwisselen en ik raad je toch aan om die kabel er tussen te zetten dat voorkomt zo veel ellende Quote
Maffiozi Geplaatst 27 Maart, 2014 Geplaatst 27 Maart, 2014 k zou toch even de ballasten omwisselen en ik raad je toch aan om die kabel er tussen te zetten dat voorkomt zo veel ellende Heb de balasten al gewisseld en blijft het zelfde zal maar eens eerst die kabel bestellen is er misschien een site in nl waar ik deze kan vinden heb nog nooit besteld via ebay Quote
xtra40 Geplaatst 27 Maart, 2014 Geplaatst 27 Maart, 2014 http://www.well-done-xenon.nl/Relay-kabelset- Quote
wes1990 Geplaatst 27 Maart, 2014 Geplaatst 27 Maart, 2014 Dus als ik xenon wil dan moet het via zo een setje, kan het niet gewoon bij de dealer origineel laten inbouwen? Quote
Maffiozi Geplaatst 27 Maart, 2014 Geplaatst 27 Maart, 2014 Dus als ik xenon wil dan moet het via zo een setje, kan het niet gewoon bij de dealer origineel laten inbouwen? dan kost het veel meer dan dat je het zelf doet Quote
Maffiozi Geplaatst 27 Maart, 2014 Geplaatst 27 Maart, 2014 http://www.well-done-xenon.nl/Relay-kabelset- morgen even een ritje van 2 uur om het te halen maar als het werkt is het dat waard 1 Quote
wes1990 Geplaatst 27 Maart, 2014 Geplaatst 27 Maart, 2014 Hoe groot zou die meerprijs dan zijn? Zit met het probleem dat ik op technisch gebied totaal niks afweet van auto's en de halogeenlampen zijn niet slecht, maar aangezien ik nogal last heb van nachtblindheid en altijd xenon gewend ben geweest, en dat mis ik enorm nu, dus zou toch graag de lampen vervangen, zonder het risico dat er iets kapot gaat Quote
xtra40 Geplaatst 27 Maart, 2014 Geplaatst 27 Maart, 2014 orgineel is niet te betalen en achteraf slecht te doen maar woon je ver bij mij uit de buurt ??? Quote
wes1990 Geplaatst 27 Maart, 2014 Geplaatst 27 Maart, 2014 orgineel is niet te betalen en achteraf slecht te doen maar woon je ver bij mij uit de buurt ??? Ongeveer een 180km, dus toch niet vlak bij de deur, ben van België :/ Quote
xtra40 Geplaatst 27 Maart, 2014 Geplaatst 27 Maart, 2014 owwww ja dat is jouw pech helaas anders had ik het voor je kunnen inbouwen dat had je een hele klap geld uitgespaard misschien toch nog even je profiel wat completer invullen zo dat we ook kunnen zien waar je vandaan komt en meteen een leuke avatar foto plaatsen fleurt de boel lekker van op Quote
Chucky Geplaatst 27 Maart, 2014 Geplaatst 27 Maart, 2014 Hoe groot zou die meerprijs dan zijn? Zit met het probleem dat ik op technisch gebied totaal niks afweet van auto's en de halogeenlampen zijn niet slecht, maar aangezien ik nogal last heb van nachtblindheid en altijd xenon gewend ben geweest, en dat mis ik enorm nu, dus zou toch graag de lampen vervangen, zonder het risico dat er iets kapot gaat Ik heb ze in laten bouwen bij de KIA garage Romme in Etten-Leur (Noord-Brabant), net geen Belgie Dat is een heel stuk dichterbij vanuit Belgie z'n 15km vanaf de grens De kosten zijn net geen 300 euro met garantie. Het kost ongeveer het dubbele tegenover als men het zelf zou doen (ca 170 euro) Even bellen en naar Jeroen vragen. Google voor telefoonnummer.(KIA Romme Etten-Leur) Inbouwtijd bedraagt een uurtje dus je kan er na afspraak gewoon op wachten. Zie ook op pagina 3 en 4 van dit topic. Quote
xtra40 Geplaatst 27 Maart, 2014 Geplaatst 27 Maart, 2014 zo hee dat bedoel ik lekker aan de prijs zeg daar bouw ik 2 sets voor in Quote
wes1990 Geplaatst 27 Maart, 2014 Geplaatst 27 Maart, 2014 Misschien moet ik dat maar eens doen binnenkort! en Xtra40, ben waarschijnlijk wel heel onhandig, maar lukt me niet echt om een foto te uploaden, heb het al paar keer geprobeerd Quote
Maffiozi Geplaatst 28 Maart, 2014 Geplaatst 28 Maart, 2014 Het is gelukt met het kabeltje dankje xtra40 Quote
xtra40 Geplaatst 28 Maart, 2014 Geplaatst 28 Maart, 2014 top goed om te horen kabeltje doet echt wonderen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.