Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo zwoegers, even een klein vraagje mijnerzijds temeer ook dat het nergens (volgs mij met de zoekfunctie) staat,Kan je de accu onder een druppellader zetten als je 14 dagen op vakantie gaat, of is het mogelijk om de accu op te laden met een oplader of als die "leeg"met een jumpstarter weer aan de praat krijgen??

rarararara wie weet het.

DANK JE WEL ALVAST.

BUBBELS

Geplaatst

Waarom moet je je accu aan de druppellader zetten als je 14 dagen op vakantie gaat ?? Als je accu zijn lading geen 14 dagen kan vasthouden is tie aan vervanging toe.

Een jumpstarter is gewoon slecht voor je accu. Als vuistregel moet je aanhouden dat 10 % van de accucapaciteit je maximale laadstroom is.

Geplaatst

Een druppellader kan geen kwaad. Ik gebruik die in mijn caravan voor de accu van de mover en laad deze gewoon aangesloten. Als we ergens aan de 220 volt paal hangen laadt de accu ook weer bij.

Geplaatst

Hallo zwoegers, even een klein vraagje mijnerzijds temeer ook dat het nergens (volgs mij met de zoekfunctie) staat,Kan je de accu onder een druppellader zetten als je 14 dagen op vakantie gaat, of is het mogelijk om de accu op te laden met een oplader of als die "leeg"met een jumpstarter weer aan de praat krijgen??

Waarom zou je dat willen ?

Die 14 dagen maakt niet zo uit hoor.

Mijn auto had vorig jaar ruim 2 maanden stil gestaan en startte in 1 keer.

Geplaatst

Ligt eraan of je een AGM (gel)accu hebt. Deze kan alleen met speciale acculaders opgeladen worden.

Er zijn er op dit forum die het ook met een gewone acculader opladen, maar dit wordt weer door anderen

ontraden. Wat is wijsheid?

Zoals de voorgangers al schreven....je accu moet die 14 dagen kunnen doorstaan, anders is vervanging

onvermijdelijk.

Geplaatst

Ik snap dat de auto-accu wat moet kunnen hebben, ik ga naar een heeeeeel koud land en dan staat de auto heeeeeeeeel koud te zijn en wel voor 14 dagen, dus wat is wijheid ?? wat is een speciale druppellader voor deze accu?

Bubbels

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...