Don56 Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 Sleutel in het contact en omdraaien en..niets! Sleutel er uit, minuutje wachten en dan start hij gewoon. Dit heb ik nu een paar maal zo gehad, soms een paar dagen niet en dan weer een paar keer achter elkaar (vandaag 2x). Weet iemand wat de oorzaak kan zijn e/o mogelijk oplossing? Quote
Don56 Geplaatst 2 December, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 December, 2012 hahaha.. ik kan dat woord niet meer horen of zien Quote
xtra40 Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 oke dan zou ik zeggen het probleem van je dealer :-) maar start die van jou ook alleen maar als je je koppelings pedaal intrapt net zo als de superpack uitvoering miscien dat dar het probleem zit ??? Quote
Don56 Geplaatst 2 December, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 December, 2012 @xtra40 Ik start altijd met een ingetrapte koppeling (na in de jaren '80 ergens opgeklapt te zijn geweest zonder ingetrapte koppeling hahaha). K'zal eens kijken als hij die storing weer geeft en dan zonder koppeling het proberen. Quote
RB- Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 Hij doet t zoiezo niet zonder koppeling in te trappen, wat extra bedoeld, (denk ik) dat het probleem mischien te zoeken is in de sensor in het koppelingspendaal. Als die moeilijk doet wordt het start circuit niet vrijgegeven Quote
LED-Lightning Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 Ik had dat in mijn vorige auto ook wel eens, een Seat Ibiza ST met start/stop systeem. Als ik dan te snel met de koppeling en starten was, dan kreeg ik een foutmelding en wilde hij niet starten. Zou zo maar kunnen dat het daardoor af en toe gebeurt. Quote
Jordan Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 Het kan van alles zijn. Die van mij start ook niet als ik het koppelingspedaal niet intrap. Dus ik moet altijd met de koppeling ingetrapt starten. De oorzaak kan ook in de startblokkering zitten. Idd de beste oplossing is naar de dealer gaan en het hem laten uitzoeken. Daar heb je tenslotte garantie voor. Quote
Don56 Geplaatst 2 December, 2012 Topic Starter Geplaatst 2 December, 2012 Ik denk ook dat zoiets de oorzaak ook is, een combi van koppeling, handrem en versnelling. Heb nu net een paar maal gestart met alleen de koppeling in en hij doet het prima dan, zonder koppeling is hij niet te starten. Quote
xtra40 Geplaatst 2 December, 2012 Geplaatst 2 December, 2012 i rest my case :-) dit niet geheel in trappen gebeurt meestal zonder dat je het door hebt Quote
blackviper Geplaatst 3 December, 2012 Geplaatst 3 December, 2012 Don komt vast door je chip tuning Quote
Don56 Geplaatst 3 December, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 December, 2012 @blackviper hahaha..zou het? (ssstt..niet te hard zeggen hoor, dan gaan ze hier vast weer zitten zeuren over DE garantie) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.