xychix@hotmail.com Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Zijn er nog plekken in nederland waar ik legaal een klein rondje door t zand kan rijden? Ik ga morgen mijn sorento ophalen en wil graag ook even met de Low spelen. Hoeft niet heel heftig te zijn. Er is nog een stuk braakliggend zand bij almere langs de a6. Heeft iemand enig idee of het gedoogd word wanneer ik daar de werking van mijn low gear test? weet iemand wat een eventuele boete kost? tnx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonge235 Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 kijk eens op moederpoel.nl zij gaan elk weekend ergens rijden, je moet ook nooit alleen gaan. want als je vast komt te zitten moet je soms wel heel lang wachten. gr. herman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 kijk eens op moederpoel.nlzij gaan elk weekend ergens rijden, je moet ook nooit alleen gaan. want als je vast komt te zitten moet je soms wel heel lang wachten. gr. herman http://www.moDderpoel.nl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jonge235 Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 ja oke, even niet opgelet modderpoel.nl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts