Jump to content

Recommended Posts

Posted

:D Hallo Ik ben sinds Januari "05 de trotse bezitter van een KIA SPORTAGE 2.0 4wd ,Ik heb de Sportage gekocht bij KIA Dealer Amsterdam en de levertijd was slechts 2 maanden (november -januari) Ik heb er wel gelijk wat veranderingen aan gedaan ,Ik vindt het bijv. niet zo mooi dat de bumbers van de Sportage niet in de kleur van de auto zijn gespoten ,Van alle Sportage zijn de bumbers n.l donkergrijs ,Ik heb ze in de kleur van de auto laten spuiten (zwart) ik vindt dit een stuk fraaier ,verder heb ik een setje Sidesteps gemonteerd ,en een paar 18 inch lichtmetalen velgen ,zodat de auto nu een andere uitstraling heeft,Ik heb er ook een dubbel din Radio/dvd/tv in gebouwd,Maar oordeel zelf maar even en bekijk de foto,s op de volgende link: http://groups.msn.com/thekiafancommunity/mijnnieuwekiasportage.msnw

:D gr.Frank :D

• 1 month later...
Posted

Hoi gefeliciteerd.

Mijn Sportage staat al sinds half december in bestelling. Nog even wachten.

Ik zou graag alvast in bezit komen van een digitaal instructieboekje zodat ik alvast vertrouwd kan worden met de auto. Is dit ergens in b.v. .pdf formaat te downloaden?

• 4 weeks later...
Posted

Hallo Frank,

Inderdaad erg mooi geworden.

Vanwege die bumperkleur heb ik de lak van de auto ook donker grijs genomen, Gayish Silver (S4)

Frans

Posted

In Belgie is de Sportage wel verkrijgbaar met bumpers in dezelfde

koetswerkkleur maar dan enkel in de kleuren zwart en silver

alleen duurt het nogal vooraleer die geleverd word

volgens mij moeten ze nog allemaal geleverd worden want

ik heb nog geen enkele Sportage op de weg tegengekomen

zijn er in Nederland al "gebruikers" ?