zwafra Posted February 6, 2005 Posted February 6, 2005 Hallo Ik ben sinds Januari "05 de trotse bezitter van een KIA SPORTAGE 2.0 4wd ,Ik heb de Sportage gekocht bij KIA Dealer Amsterdam en de levertijd was slechts 2 maanden (november -januari) Ik heb er wel gelijk wat veranderingen aan gedaan ,Ik vindt het bijv. niet zo mooi dat de bumbers van de Sportage niet in de kleur van de auto zijn gespoten ,Van alle Sportage zijn de bumbers n.l donkergrijs ,Ik heb ze in de kleur van de auto laten spuiten (zwart) ik vindt dit een stuk fraaier ,verder heb ik een setje Sidesteps gemonteerd ,en een paar 18 inch lichtmetalen velgen ,zodat de auto nu een andere uitstraling heeft,Ik heb er ook een dubbel din Radio/dvd/tv in gebouwd,Maar oordeel zelf maar even en bekijk de foto,s op de volgende link: http://groups.msn.com/thekiafancommunity/mijnnieuwekiasportage.msnw gr.Frank Quote
LiuWei Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 Hoi gefeliciteerd. Mijn Sportage staat al sinds half december in bestelling. Nog even wachten. Ik zou graag alvast in bezit komen van een digitaal instructieboekje zodat ik alvast vertrouwd kan worden met de auto. Is dit ergens in b.v. .pdf formaat te downloaden? Quote
Frans Posted April 20, 2005 Posted April 20, 2005 Hallo Frank, Inderdaad erg mooi geworden. Vanwege die bumperkleur heb ik de lak van de auto ook donker grijs genomen, Gayish Silver (S4) Frans Quote
Eddy Posted April 20, 2005 Posted April 20, 2005 In Belgie is de Sportage wel verkrijgbaar met bumpers in dezelfde koetswerkkleur maar dan enkel in de kleuren zwart en silver alleen duurt het nogal vooraleer die geleverd word volgens mij moeten ze nog allemaal geleverd worden want ik heb nog geen enkele Sportage op de weg tegengekomen zijn er in Nederland al "gebruikers" ? Quote
AJ Mol Posted April 20, 2005 Posted April 20, 2005 Eddy in Nederland kom je ze al volop tegen. In allerlei kleuren en uitvoeringen. Quote
Recommended Posts