Administrators Jheroen Geplaatst 8 December, 2012 Administrators Geplaatst 8 December, 2012 Hallo Mikeeen, Welkom bij Kiaclub Nederland. Kijk rustig rond op het forum en maak kennis met de andere leden. Mikeeen is lid geworden op 8 december 2012 - 02:45. Bekijk Mikeeen's Profiel Quote
Mikeeen Geplaatst 8 December, 2012 Geplaatst 8 December, 2012 Hoi, Ik ben Mike en rij nu ongeveer 2,5 jaar een Nissan pixo met veel plezier, wat kleine dingen eraan verandert zoals ander geluid met bassbox en 6 nieuwe boxen . Nu ben ik uit mijn Nissan gegroeid en heb na lang twijfelen toch besloten een kia rio design editie te kopen die word 4 januari afgeleverd, ik heb pas 1 accessoire besteld en dat is de mooie pioneer box onder de bijrijders stoel, hoop er nog veel dingen aan te kunnen veranderen. Gr. Mike Quote
Specialmade Geplaatst 8 December, 2012 Geplaatst 8 December, 2012 @Mikeeen, Dat is nog eens vooruitgang, van een Pixo naar een Kia Rio design editie. Nog even geduld en dan kan het genieten beginnen. Alvast veel rijplezier en veel veilige kilometers gewenst. Zodra de Rio binnen is zien wij natuurlijk graag foto's van de nieuwe bolide. Grtz. Specialmade Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.