Gast Wilcovdongen Geplaatst 11 Januari, 2013 Geplaatst 11 Januari, 2013 In de zomer laat ik mijn auto ook met leer bekleden. Ik doe het alleen met rode stiksels, nog de kia logo op de hoofdsteun, stoelverwarming, misschien zelfs massage en laat ook misschien mijn middenconsol ook bekleden. Kan niet wachten. Quote
Borland Geplaatst 12 Januari, 2013 Geplaatst 12 Januari, 2013 zal wel wat gaan kosten dan gok ik zo Quote
LED-Lightning Geplaatst 12 Januari, 2013 Geplaatst 12 Januari, 2013 Net als Rio_Brazil vind ik ook dat, zelfs als het buiten heel koud is, de motor heeeeerlijk beschaafd snort, zelfs als 'ie nog koud is Quote
Gast Wilcovdongen Geplaatst 12 Januari, 2013 Geplaatst 12 Januari, 2013 zal wel wat gaan kosten dan gok ik zo Voor wat ik wil zal het denk ik 1.800 à 2.000 euro gaan kosten. Quote
Nimo Geplaatst 12 Januari, 2013 Geplaatst 12 Januari, 2013 In de zomer laat ik mijn auto ook met leer bekleden. Ik doe het alleen met rode stiksels, nog de kia logo op de hoofdsteun, stoelverwarming, misschien zelfs massage en laat ook misschien mijn middenconsol ook bekleden. Kan niet wachten. Je doet iig je profiel foto eer aan Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.