Nada Posted July 10, 2008 Posted July 10, 2008 Hallo! ik ben net nieuw en heb even een vraagje. Mijn ouders hebben overtijd een carens gekocht met daarbij de AC 190DV, das radio,tv,gps en dvd in een. En nu lukt alles perfect, maar als ik een dvd instop dan komt er een blauw scherm op: gebruik dit niet tijdens het rijden, ook niet als we niet rijden maar gewoon de sleutel insteken (das nodig om hem aan te zetten) ik heb al vanalles geprobeerd, maar het lukt me niet, het blauwe scherm blijft er staan... het geluid werkt overigens wel...buiten het beeld. kunnen jullie mij helpen, we vertrekken morgen op vakantie...en kzou dan grag dvd kijken, dankje! x Quote
jonge235 Posted July 10, 2008 Posted July 10, 2008 volgens mij even de draad van de handrem aan de massa leggen. even zoeken op dit forum, succes. http://www.navigatieforum.nl/Forum/index.php?sid=30312a18cf01ebdf5d6d4f563da5aa2f Quote
KIApaul Posted July 10, 2008 Posted July 10, 2008 Soms werkt het alleen als je de achteruit versnelling selecteert !! ff checken... Quote
Nada Posted July 11, 2008 Author Posted July 11, 2008 Dus ge kunt da nie tijdens het rijden? das raar. Quote
jonge235 Posted July 11, 2008 Posted July 11, 2008 Dus ge kunt da nie tijdens het rijden? das raar. jawel even de handremdraad die van je systeem afkomt aan de massa leggen. achteruitrijdraad kun je gewoon missen. Quote
Recommended Posts