johangols Geplaatst 11 December, 2012 Geplaatst 11 December, 2012 Het was vanmiddag nog net boven nul dus mijn Rio maar even gewassen. Moest ook wel, want ik had gisteren stootlijsten aangebracht en daarvoor moet je een strook helemaal schoonmaken. Het aanbrengen van de stootlijsten was in een half uurtje gefikst. Nu is tenminste dat grote grijze vlak onderbroken. Ik vind het optisch een hele verbetering. 1 Quote
Specialmade Geplaatst 11 December, 2012 Geplaatst 11 December, 2012 @Johangols, Ziet er strak uit hoor. Netjes gedaan. Grtz. Specialmade Quote
Gast Wilcovdongen Geplaatst 11 December, 2012 Geplaatst 11 December, 2012 Ik vind persoonlijk dat de auto er minder mooi van wordt. Dit geld overigens op alle auto's. Maar ik hoop dat je ze nooit echt nodig gaat hebben Quote
Huizebakker Geplaatst 11 December, 2012 Geplaatst 11 December, 2012 Misschien een rare vraag, maar welk nut dienen deze stootlijsten? De inslag van andere deuren zit volgens mij veel hoger en je eigen deur wordt meestal op de zijrand geraakt die hiermee ook niet beschermd wordt. Vind het qua uiterlijk zeker niet misstaan. Quote
sarkesteijn Geplaatst 11 December, 2012 Geplaatst 11 December, 2012 Misschien een rare vraag, maar welk nut dienen deze stootlijsten? De inslag van andere deuren zit volgens mij veel hoger en je eigen deur wordt meestal op de zijrand geraakt die hiermee ook niet beschermd wordt. Vind het qua uiterlijk zeker niet misstaan. De inslag zit zeker een stuk hoger, dat kan ik wel zien aan mijn deur... Quote
johangols Geplaatst 11 December, 2012 Topic Starter Geplaatst 11 December, 2012 Misschien een rare vraag, maar welk nut dienen deze stootlijsten? De inslag van andere deuren zit volgens mij veel hoger en je eigen deur wordt meestal op de zijrand geraakt die hiermee ook niet beschermd wordt. Vind het qua uiterlijk zeker niet misstaan. Weet niet of het veel nut heeft. Het ging mij vooral om het optisch effect. Ik vind de kleur Bright Silver mooi, maar vond de deuren toch wel hele grote vlakken worden. Door de stootlijst, die de lijn van de knik volgt, wordt dat grote vlak doorbroken. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.