Jump to content

vervangen antenne Sportage

roosendaal

Recommended Posts

Er zijn bij automaterialen winkels diverse universele antennes te krijgen. Zijn in principe geschikt voor elk type auto. Ze zijn er dan ook in alle soorten, maten en dus ook prijzen.

Je moet uiteraard wel kijken naar wat voor type je er nu op hebt zitten, en waar.

De antenne basis moet wel van binnenuit los gemaakt worden, vaak met een steeksleutel.

Met wat extra info kan ik je wellicht nog verder op weg helpen. PB is ook prima.

Groet,

Peter

Beste Peter,

bedankt voor je reactie op mijn vraag.

Mijn vraag m.bt. het vervangen van de huidige antanne door een van de accescoirehandel heeft vooral betrekking op de vraag hoe moet ik dit doen bij de Sportage.

Doorgaans is het mogelijk om de bevesting te bereiken door de binnenverlichting te demonteren. De binnenverlichting van de Sportage is niet in de nabijheid van de antenne te vinden dus........moet ik dan de binnenbekleding verwijderen? Kan dit ook anders? Hoe kan ik de bekleding het best verwijderen zonder beschadiging? etc.

Ik hoop dat ik mij een goed advies kan geven.

met vriendelijke groet

Peter