vkempen88 Posted July 21, 2008 Posted July 21, 2008 Hoi. Ik heb een Kia RIO LS uit 2001 en die heeft van zichzelf al centrale deurvergrendeling. Nu wilde ik deze op afstandsbediening en dus ben ik na Heuts gegaan en heb me een Remote CV kit gekocht. Heuts kon hem niet inbouwen wegens te kort aan elcetro monteur. Op zich ziet het er niet moeilijk uit in de handleiding. Alleen de vraag: Waar zit het Motortje voor de CV in mijn RIO? Quote
Tazteam Posted July 21, 2008 Posted July 21, 2008 Zo moeilijk kan het niet zijn: het motortje zit namelijk in elke deur, net onder het palletje wat je omhoog en omlaag ziet gaan als de op slot of juist van slot gaat. Veelal zwart van kleur, en met 3 draadjes gekoppeld. Je moet wel de bestuursportier uit elkaar halen om de AB unit in te bouwen. Succes Philip Quote
El-Rio-Grande Posted July 22, 2008 Posted July 22, 2008 Hoi Philip, Zit de ontvanger voor de afstandbediening in het bestuurdersportier dan?? Bij de ene auto zit het onder de motorkap ergens verwerkt, de ander blijkbaar in het portier... Groetjes, Peter Quote
Tazteam Posted July 22, 2008 Posted July 22, 2008 Ik weet niet hoe elk model autoportier er van binnen uit ziet. Maar ook het AB systeem kan heel divers zijn, meer info over hoe wat waar, is zeker een must. De vraag was dan ook: waar zit het motortje? En die zit in de deur. De gehele besturing van CV zit in bestuurdersportier. Philip Quote
Recommended Posts