bebbelino Geplaatst 18 December, 2012 Geplaatst 18 December, 2012 Wat nu te doen ? Kia nederland accepeert mijn verzoek niet (zie antwoord van KIA hieronder) Volgens de KIA-site kan ik me wel aanmelden met het chassisnummer ! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Geachte meneer, mevrouw, Bedankt voor uw email. Helaas is het niet mogelijk om gebruik te maken van Mijn Kia met een geïmporteerde auto. Mijn Kia werkt met auto’s met een Nederlands chassisnummer oftewel auto’s die in Nederland uitgegeven zijn. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet / Kind regards, Marieke van Bers Assistant Kia Motors Nederland B.V. De Corridor 25, 3621ZA, Breukelen, Netherlands T +31 346 753 861 F +31 346 753 896 E m.van.bers@kia.nl ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Ik wil graag via mijnkia een kaartupdate kopen en laten installeren bij een dealer. Weet iemand een oplossing Hoe zit het met de 7 jaar garantie De vraag is waar of bij wie?? garantie Met vriendelijke groeten Bert Quote
mika kjelld Geplaatst 18 December, 2012 Geplaatst 18 December, 2012 de kaartupdate kan je gewoon bij de dealer bestellen en heb je gewoon recht op de garantie mits je hem wel goed onderhoud en wat mijkia betreft hebben ze wel gelijk kan alleen bij nl autos gr patrick Quote
bigwade Geplaatst 18 December, 2012 Geplaatst 18 December, 2012 http://www.kiaclub.nl/topic/11077-import-sportage-uit-belgie/#entry110369 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.