AJ Mol Posted February 10, 2005 Posted February 10, 2005 Regelmatig worden aan mij vragen gesteld over lidmaatschap, pasjes, ledenlijst, enz. Als men zich opgeeft als lid moeten opgave en betaling met elkaar kloppen. Daarna wordt er een lidmaatschapsnummer toegekend. Dit kan even duren omdat secretaris en penningmeester dit met elkaar moeten afstemmen. Na het toekennen van het lidmaatschapsnummer wordt er een pasje gemaakt en wordt het lid op de ledenlijst vermeld. Heeft ook wat afstemming nodig. In het begin van het jaar worden nog geen pasjes verstrekt. Wij moeten eerst weten of leden nog lid blijven van de club. Men heeft twee maanden de tijd om zich weer aan te melden bij de club door de lidmaatschapskosten op onze rekening te storten. Jaarlijks willen wij eind februari de ledenvergadering houden. Tegen die tijd hebben we dan al een aardig beeld over het aantal leden. Rond deze tijd worden dan de nieuwe pasjes gemaakt en zullen als eerste uitgereikt worden op de ledenvergadering. Daarna worden ze opgestuurd. Uiteraard zijn vragen altijd welkom.
AJ Mol Posted February 10, 2005 Author Posted February 10, 2005 Momenteel is de penningmeester 4 weken op vakantie en is 20 februari weer terug. Hierdoor is er wat vertraging in de afstemming en het plaatsen van de leden op de ledenlijst. Gaarne geduld en excuses voor de late vermeldingen. Mocht men in het begin van het nieuwe jaar gebruik willen maken van kortingen en heeft men nog geen pasje, dan kan er altijd contact opgenomen worden met mij. info@kiaclub.nl
AJ Mol Posted February 10, 2005 Author Posted February 10, 2005 Verder vraag ik aan iedereen die lid is geworden in 2005 zijn of haar e-mailadres aan mij door te geven. Dit kan naar info@kiaclub.nl. We willen een tweetal uitnodigingen versturen. Alvast bedankt.
Recommended Posts