Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Slecht Lakwerk Kia Picanto 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kia Picanto is een leuk autotje, maar de lak is drama. Heel zacht. Heb hem nu aan maandje en al flink wat steenslag. Op mijn oude VW was dit niet zo snel. Ook heb ik hem pas gewassen met Meguiars spullen. 2 emmers, grit guard. Resultaat.... Swirls. Voor het wassen natuurlijk met hoge druk afgespoten (8 minuten lang). Ik hoop de swirls te herstellen met een compound. Maar de Kia in bijna nieuwstaat houden is heeel moeilijk.

Geplaatst

@Johnno87, je hebt gelijk wat betreft lak. Ik vind mijn Kia'tje geweldig maar elke keer als ik wat aan de lakwerk ontdek vind ik het zoooooo erg. Ik denk dat een nieuwe auto eigenlijk niks voor mij is. Ben veelste zuinig en ben voorzichtig met waar ik hem parkeer. Met een gebruikte auto voelde ik me meer op mijn gemak :)

• Like 1
Geplaatst

@Johnno87, je hebt gelijk wat betreft lak. Ik vind mijn Kia'tje geweldig maar elke keer als ik wat aan de lakwerk ontdek vind ik het zoooooo erg. Ik denk dat een nieuwe auto eigenlijk niks voor mij is. Ben veelste zuinig en ben voorzichtig met waar ik hem parkeer. Met een gebruikte auto voelde ik me meer op mijn gemak :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...