Johnno87 Geplaatst 27 Mei, 2013 Geplaatst 27 Mei, 2013 Kia Picanto is een leuk autotje, maar de lak is drama. Heel zacht. Heb hem nu aan maandje en al flink wat steenslag. Op mijn oude VW was dit niet zo snel. Ook heb ik hem pas gewassen met Meguiars spullen. 2 emmers, grit guard. Resultaat.... Swirls. Voor het wassen natuurlijk met hoge druk afgespoten (8 minuten lang). Ik hoop de swirls te herstellen met een compound. Maar de Kia in bijna nieuwstaat houden is heeel moeilijk. Quote
irma Geplaatst 27 Mei, 2013 Geplaatst 27 Mei, 2013 @Johnno87, je hebt gelijk wat betreft lak. Ik vind mijn Kia'tje geweldig maar elke keer als ik wat aan de lakwerk ontdek vind ik het zoooooo erg. Ik denk dat een nieuwe auto eigenlijk niks voor mij is. Ben veelste zuinig en ben voorzichtig met waar ik hem parkeer. Met een gebruikte auto voelde ik me meer op mijn gemak 1 Quote
Picantofan Geplaatst 27 Mei, 2013 Geplaatst 27 Mei, 2013 @Johnno87, je hebt gelijk wat betreft lak. Ik vind mijn Kia'tje geweldig maar elke keer als ik wat aan de lakwerk ontdek vind ik het zoooooo erg. Ik denk dat een nieuwe auto eigenlijk niks voor mij is. Ben veelste zuinig en ben voorzichtig met waar ik hem parkeer. Met een gebruikte auto voelde ik me meer op mijn gemak Quote
WJD Geplaatst 27 Mei, 2013 Topic Starter Geplaatst 27 Mei, 2013 Waxoil niet doen , Meguairs dat wel , prima spul ! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.