Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Na weken lang zeer goed opgelet te hebben bij het parkeren van mijn KIA Rio langs de stoeprand, heb ik het vandaag toch voor elkaar gekregen. Tijdens het parkeren kwam ik langs de stoeprand met mijn rechter band, met het gevolg dat er zeker 4cm schade is ontstaan aan de velg. Je ziet echt dat de trottoirband een gedeelte heeft geschuurd van de buitenrand. Iemand een idee om dit weer enigszins netjes te krijgen?

Posted

Je kunt je velgen laten repareren bij bijvoorbeeld de velgendokter of een velgenboer. Heb ik ook een keer gedaan, kost ongeveer 40 à 50 euro per velg. Is dan weer als nieuw.

Guest Wilcovdongen
Posted

Tenzij je toevallig ook al oxidatie schade hebt aan je velg dan kan je het gratis laten vervangen onder de nom van garantie.

Posted

Bedankt voor jullie antwoord. Ik ga maar eens op zoek naar een velgdokter. Misschien kan ik maar beter elk jaar een vaste afspraak maken, want deze velgen zijn wel erg gevoelig voor schade. Of ik moet mijn parkeergedrag maar eens aanpassen :-)

• Like 1
Posted

Ik heb vandaag ook een stoeprandje geraakt :( ik leg me er maar bij neer. Reperatie is erg prijzig

Posted

Tja, je kan echt honderd keer erg goed opletten, maar ineens even een momentje van niet goed opletten en het is zover. Ach ja, had ik maar wieldoppen moeten nemen en dat vind ik dan echt niet mooi staan op deze prachtige auto.

• 2 months later...
Guest Wilcovdongen
Posted

Ik heb op een of andere manier weer is schade gekregen op me velg, maar dit ziet er niet uit als stoeprand schade. Iemand een idee hoe dit komt zodat ik het kan voorkomen voor de volgende keer?

img2124m.jpg

• 2 weeks later...
Guest Wilcovdongen
Posted

Ik denk dat ik erachter ben gekomen waardoor het komt. Toen ik voordat ik de wasstraat in ging had ik me velgen afgespoten en er was geen schade. Maar eenmaal uit de wasstraat opeens wel.

Posted

Ik wou het met posten, zijn idd vaak schades die komen door een wasstraat

Guest Wilcovdongen
Posted

Dit is gelijk de laaste keer dat ik door een wasstraat ga. Voortaan zelf met de spuit erop en af en toe professioneel laten schoonmaken.