Ga naar inhoud

Natte voeten...Rio 2012


basos

Aanbevolen Berichten

Hallo, ik was degene met ook het probleem van natte voeten, alleen aan de rechterkant, zie mijn volgende verhaal destijds geplaatst bij geconstateerde problemen quote: ik had het volgende niet zo leuke probleem,

water lekkage in de kofferbak, ik kwam er 3 weken geleden achter.

De achterbank aan de rechterkant was zeiknat mijn passagier was hier niet blij mee

gevolg natte broek, de vloer was ook nat. Ik op onderzoek uit,

in de kofferbak alle delen van de bodem en rechterzijkant los gekoppeld, de achterbank

eruit toen zag ik dat het water aan de rechterkant bij het achterlicht naar binnen kwam en via de kofferbak naar voren stroomde, was ik dus niet zo blij mee. Ik afgelopen maandag naar mijn dealer toe en na 2 uur zoeken blijkt het probleem niet bij het achterlicht, rubbers, kofferdeksel steun in de goot te zitten,maar bij een las naatje achter op het dak waar de zwarte strip begint,(zie foto) daaronder zat een gaatje van 1 millimeter ongeveer. Met kit dicht gemaakt probleem gelukkig nu opgelost koffer bak nog steeds droog na alle regen van de afgelopen dagen. unquote:

zie foto:

bth_Diversen063.jpg

Auto is nog steeds droog gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites


kijk ook even of je geen water in je achterbak hebt bij je reserve wiel hebt ik heb al een keer gehoord dat er op het dak onder die rubber strip een kitnaad niet goed kan zijn

en anders ook even checken of je airco goed afwatert

Ik dacht ook aan de airco, maar het begon bij mij rechts achterin..

Heb alle sponningen al nagelopen, maar nog niets kunnen ontdekken, reservewiel is droog.

Morgen nog eerst eens zelf kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo, ik was degene met ook het probleem van natte voeten, alleen aan de rechterkant, zie mijn volgende verhaal destijds geplaatst bij geconstateerde problemen quote: ik had het volgende niet zo leuke probleem,

water lekkage in de kofferbak, ik kwam er 3 weken geleden achter.

De achterbank aan de rechterkant was zeiknat mijn passagier was hier niet blij mee

gevolg natte broek, de vloer was ook nat. Ik op onderzoek uit,

in de kofferbak alle delen van de bodem en rechterzijkant los gekoppeld, de achterbank

eruit toen zag ik dat het water aan de rechterkant bij het achterlicht naar binnen kwam en via de kofferbak naar voren stroomde, was ik dus niet zo blij mee. Ik afgelopen maandag naar mijn dealer toe en na 2 uur zoeken blijkt het probleem niet bij het achterlicht, rubbers, kofferdeksel steun in de goot te zitten,maar bij een las naatje achter op het dak waar de zwarte strip begint,(zie foto) daaronder zat een gaatje van 1 millimeter ongeveer. Met kit dicht gemaakt probleem gelukkig nu opgelost koffer bak nog steeds droog na alle regen van de afgelopen dagen. unquote:

zie foto:

bth_Diversen063.jpg

Auto is nog steeds droog gelukkig.

Dat lijkt op mijn situatie, bij mij is de bekleding van de bank niet nat, alleen bij de voeten..

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi basos ook aan het einde van de strip bij de achterklep ? Daar zijn 2 carrosserie delen aan elkaar gelast of zo, dat zat bij mij een gaatje van 1 millimeter ongeveer, wij lieten daar het water stromen en het liep zo na binnen toe en het kwam te voorschijn aan de zijkant boven de wielkast en liep zo aan de zijkant van de vloer van de kofferbak naar voren.

Gr. Ben

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...
  • 7 jaar later...

Met mijn picanto heb ik een soortgelijk probleem.

linksachter zit er in de picanto’s een bakje waar je eventueel iets kan instoppen die heb ik gedemonteerd, heel die zijpaneel en achterkant ook. Ook de linker achterlicht.

met een sproeier eroverheen en ik zag bij een opening precies is die hoek af en toe water druppelen.

nu begrijp ik niet waarom precies boven die naad een opening is. Voor het ontluchten ofzo?

deze plek kan ik dicht kitten maar kan ook nog 1 ding doen en is de bumper vanuit de wielkast losmaken want hier kan er vuil zitten waardoor het water niet goed kan wegstromen.

 

wat denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...