Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

mijn vader heeft een Kia Sephia 1.5 GTX sedan van 1998 en sinds afgelopen week werkt de verwarming niet meer.ik heb in het zekering kastje gekeken en geen defecte zekering aangetroffen. ik kan ook geen lekkage van koelvloeistof in de auto vinden. de ventilator werkt wel normaal. en de motor draait netjes op temperatuur. dit is ook voelbaar aan de radiator.al moet ik zeggen dat voor dit probleem ontstond, had hij altijd last van beslagen ramen. ondanks het ontvetten van de ramen.misschien is het toeval. heeft er iemand tips of misschien het service handboek ? ik kan er op internet geen handboek voor vinden.

Lees het hele artikel

Geplaatst

hallo

ik had of heb hetzelfde probleem bij mijn sorento van 2005(zie forum sorento) resultaat een verstopte kachelradiateur.

je kunt in de motorruimte aan de de 2 slangen die naar binnen gaan voelen of deze heet worden . als dat niet zo is is waarschijnlijk de kachelradiateur verrstopt

de garage heeft de slangen er af gehaald en geprobeerd met een tuinslang langzaam water door de kachelradiateur te laten lopen.bij mij zit alles zo vast

dat spoelen geen baat meer heeft dus uitbouwen geblazen.misschien lukt het bij jou wel. succes.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...