kukie Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 Hoi allen Heb mijn gewonen verlichting vervangen voor xenon verlichting Heb er twee foto’s bij geplaatst waar op het verschil te zien is van de twee lampen Dit zijn xenon lampen met 6000k zonder canbus Gekocht bij naviaudio Heb ook de stadslampen vervangen met led deze heb ik gekocht bij halfords voor 6,99 per twee staan niet op de foto’s Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xtra40 Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 wat een verschil he in licht opbrengst ik zeg altijd als je eenmaal xenon hebt gehad wil je nooit meer iets anders in je koplampen ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukie Posted January 4, 2013 Author Share Posted January 4, 2013 heb nu 6000k er in zitten maar vind deze toch te blauw zijn er mensen met ervaring op xenon verlichting die mij advies kan geven wat de beste lamp is voor de sorento zit zelf te denken op de 5000k te bestellen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Wizard Posted January 5, 2013 Share Posted January 5, 2013 heb nu 6000k er in zitten maar vind deze toch te blauwzijn er mensen met ervaring op xenon verlichting die mij advies kan geven wat de beste lamp is voor de sorento zit zelf te denken op de 5000k te bestellen Ik heb zelf 5000k in mijn Ceed, erg prettig beeld. Maar het kan ook per merk verschillen, de een straalt blauwer dan de ander, ondanks de Kelvin temperatuursaanduiding. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Van balgooij Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Hoi allen Heb mijn gewonen verlichting vervangen voor xenon verlichting Heb er twee foto’s bij geplaatst waar op het verschil te zien is van de twee lampen Dit zijn xenon lampen met 6000k zonder canbus Gekocht bij naviaudio Heb ook de stadslampen vervangen met led deze heb ik gekocht bij halfords voor 6,99 per twee staan niet op de foto’s Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Van balgooij Posted April 7, 2013 Share Posted April 7, 2013 Goedemorgen, heeft u dit zelf gedaan of laten doen, is het moeilijk om zelf te doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukie Posted May 21, 2013 Author Share Posted May 21, 2013 Goedemorgen, heeft u dit zelf gedaan of laten doen, is het moeilijk om zelf te doen? heb dit zelf gedaan is heel gemakkelijk 5 min werk steld niet voor wel daar na je lampen laten stellen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts