scorpioshuma Posted August 16, 2008 Share Posted August 16, 2008 Na 4,5 jaar is het er toch van gekomen, de Shuma gaat de deur uit. Vandaag de verkoop ondertekend en eind van de maand lever ik hem in. Ik mag nog 2 weken van hem genieten en dan is het echt voorbij. Ik vind het jammer, maar per 1-9 begin ik bij een nieuwe baas en dan kan ik op de fiets. Aangezien Wendy ook al een auto heeft zou de Shuma de hele tijd voor de deur staan en geld kosten. Dave Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted August 16, 2008 Share Posted August 16, 2008 Das jammer te horen.............van de Shuma. Maar proficiat met je nieuwe baan. Je hebt groot gelijk om 1 van de 2 auto's weg te doen, en dat het nu toevallig de Shuma is, helaas, maar ik weet zeker dat je aan de auto van Wendy heel veel plezier zult hebben. Maar wil toch niet zeggen dat je ook van het forum verdwijnt??? We horen het wel Philip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpioshuma Posted August 16, 2008 Author Share Posted August 16, 2008 Bedankt voor de felicitaties Philip. En nee ik zal beide forums in de gaten blijven houden Dave Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RML Posted August 19, 2008 Share Posted August 19, 2008 Ik leef met je mee, mijn vorige auto heeft me nooit in de steek gelaten en nu moet hem/haar bij een inkoper neerzetten omdat het particulier verkopen 0,0 reacties geeft. Zelfs niet bij een te lage prijs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts