AJ Mol Geplaatst 26 Mei, 2005 Topic Starter Geplaatst 26 Mei, 2005 Klopt, na wat onderhandelingen is het gelukt om de Picanto van het Tazteam op het Beachevent te krijgen. Kia Club Nederland is te vinden bij de ingang van Speelland. Er wordt daar een stand voor ons neergezet en de Picanto komt er naast. Zijn er belangstellenden die nog mee willen helpen op onze stand. Stuur dan even een email naar me toe via info@kiaclub.nl We delen flyers uit, geven voorlichting en proberen natuurlijk nieuwe leden erbij te krijgen. In ieder geval tot zondag 5 juni.
Gast nicksmits Geplaatst 5 Juni, 2005 Geplaatst 5 Juni, 2005 Het is gebeurd, wat vonden jullie er van?
AJ Mol Geplaatst 6 Juni, 2005 Topic Starter Geplaatst 6 Juni, 2005 Ik kan hier weinig over te melden. Ik heb de hele dag in de omgeving van de stand gestaan en ben alleen op het Speelland geweest om wat te eten. Helaas hadden wij bij de ingaang alleen in de ochtend wat muziek in de naastgelegen tent. In de loop van de dag geen optredens meer geweest en al die tijd tegen een lege tent aan zitten kijken. Volgens mijn inschatting is het Beachevent goed bezocht geweest. Busladingen vol kwamen onze stand voorbij en gelukkig bleven er ook een aantal bij onze stand staan. Deze dag heeft ons tot nu toe 20 nieuwe leden opgeleverd. We hopen dat na onze info nog een aantal nieuwe leden zullen volgen. Al met al voor ons een redelijk geslaagde dag.
Gast Kia picanto Club Geplaatst 6 Juni, 2005 Geplaatst 6 Juni, 2005 Zow eh een meeting!!! En Tazteam jullie staan op me site hoor Maar met me picanto (tje) tussen al die grote sorento`s HAHA is wel een lachertje hoor, mischien zie ik jullie wel tot nu... Ciao!!!
AJ Mol Geplaatst 8 Juni, 2005 Topic Starter Geplaatst 8 Juni, 2005 Voor degene die het nog een keer willen zien, hieronder de uitzendingen van Kia Driving Experience en Kia Beach Event. Televisie uitzendingen Kia Driving Experience Uiteraard was er tijdens de Kia Driving Experience 2005 die onlangs in Amerika plaatsvond een cameraman aanwezig voor uitgebreide reportages. Deze worden binnenkort uitgezonden in maar liefst drie opeenvolgende uitzendingen bij RTL Autowereld: zaterdag 11 juni om 17.30 uur op RTL 4; herhaling zondag 12 juni om 20.00 uur op RTL 5 en vrijdag 17 juni om 17.55 uur op RTL5 zaterdag 18 juni om 17.30 uur op RTL 4; herhaling zondag 19 juni om 20.00 uur op RTL 5 en vrijdag 24 juni om 17.55 uur op RTL5 zaterdag 25 juni om 17.30 uur op RTL 4; herhaling zondag 26 juni om 20.00 uur op RTL 5 en vrijdag 1 juli om 17.55 uur op RTL5 Kia Beach Event Zoals u wellicht zelf heeft gezien, was Tim Coronel van het televisieprogramma AutoXperience aanwezig tijdens het Kia Beach Event op 5 juni jl. om daar opnamen te maken van dit grote spektakel. De aflevering van AutoXperience met daarin het Kia Beach Event wordt uitgezonden op: dinsdag 21 juni a.s. om 23.45 uur op SBS6; herhaling dinsdag 28 juni om 23.45 uur op SBS6
Aanbevolen Berichten