Profit2U Geplaatst 21 Augustus, 2008 Geplaatst 21 Augustus, 2008 Heb al even in het forum gezocht, maar kan niet zondermeer een antwoord vinden... Dus maar even een forum post. Ik ben in het bezit van een Sorento 2.4 EX bj 2003 en vraag mij af of het mogelijk is om een navigatiesysteem van dubbel-din hoogte in te bouwen zonder daarbij aanpassingen aan het dashboard te maken. Dus niet zagen of zo, maar gewoon de huidige 1-din hoge radio eruithalen, smalle opbergbakje eronder verwijderen en is er dan ruimte/hoogte genoeg voor een 2-din? Dank voor een reactie! Quote
scorpioshuma Geplaatst 22 Augustus, 2008 Geplaatst 22 Augustus, 2008 volgens mij zijn er meerdere mensen met de pioneer Avic navi hier op het forum. zie hier: http://www.kiaclub.nl/forum/viewtopic.php?t=1120& dave Quote
josua Geplaatst 22 Augustus, 2008 Geplaatst 22 Augustus, 2008 Ja dit is zondermeer mogelijk alleen het tussen schot eruit schroeven en klaar is kees. gr. Jos Quote
Profit2U Geplaatst 22 Augustus, 2008 Topic Starter Geplaatst 22 Augustus, 2008 Bedankt! Is er nog ergens te vinden hoe je een en ander demonteert? Daar zou ik ook weer erg mee geholpen zijn..... Quote
scorpioshuma Geplaatst 23 Augustus, 2008 Geplaatst 23 Augustus, 2008 kijk eens op www.kiatechinfo.com daar kun je complete handleidingen vinden. Ook op de duitse sorentosite zou dit wel eens uitvoerig beschreven kunnen staan. Welke regio kom je vandaan ? mvg, Dave Quote
Profit2U Geplaatst 23 Augustus, 2008 Topic Starter Geplaatst 23 Augustus, 2008 Hi Dave, Dank voor je reactie. Ik kom uit de regio Gouda...... Quote
Profit2U Geplaatst 23 Augustus, 2008 Topic Starter Geplaatst 23 Augustus, 2008 Dave, heb jij misschien het adres van de Duitse Sorento website voor mij..?? Quote
scorpioshuma Geplaatst 23 Augustus, 2008 Geplaatst 23 Augustus, 2008 kijk maar eens op http://www.sorento-forum.de mvg, dave Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.