Profit2U Posted August 28, 2008 Posted August 28, 2008 Heb al een artikel gepost met een vraag over het inbouwen van een dubbel (2) din audio-systeem in de Sorento. Inmiddels begrepen dat dat kan - de ruimte is ervoor aanwezig. Maar is het misschien ook mogelijk te werken met een 1-din audio-systeem met een uitklapscherm? Zoiets als in de afbeelding hieronder dus..... Waarom deze vraag? Omdat de bovenkant van de console waarin het audio-systeem ingebouwd wordt een overhang heeft (steekt dus uit, een soort luifeltje), was ik ervanuit gegaan dat een klapscherm daar tegenaan komt als je m uitklapt. Nu meen ik ergens een foto gezien te hebben van een Sorento die toch gewoon zo'n 1-din uitklapsysteem gemonteerd had. Dus ff checken op het forum...... Vragen zijn dus: 1. Kan een 1-din 7 inch opklapscherm gemonteerd worden? 2. Zit de standaard overhang/luifel van de console in de weg? 3. Heeft iemand dit misschien al gemonteerd en heb je foto's ervan of tips mbt zaken waarop te letten? Dank! Quote
scorpioshuma Posted August 28, 2008 Posted August 28, 2008 Ik heb het vorige keer bij carstation.nl (lelystad) ingebouwd zien worden in een Sorento toen ik daar was met de Kalos. Het kan, maar dan moet je radio wel iets uitsteken uit de schacht. Met wat zwart tape zal dit niet zo opvallen. Dave Quote
lund 1775 Posted August 29, 2008 Posted August 29, 2008 hallo, ik heb een kia sorento 2003,1din met klapscherm past perfekt. ik heb een alpine. dit vond ik het mooiste van alle andere merken kwa inbouw. de radio is heel plat steek niet ver uit ,het klapscherm kan verder naarbuiten schuiven als aderen merken. ik heb toen een jaar op mijn s moeten wachten ,en heb alles tot in de treuren uit kunnen zoeken. op deze site of op de kia fancommunity staan nog wat fotos. gr lund Quote
Profit2U Posted August 30, 2008 Author Posted August 30, 2008 Dank! Ok, dus en Alpine met uitklapscherm past. Kon niet terugvinden in het antwoord of het een 7 inch uitklapscherm betreft. Hoe meer inches, hoe hoger/groter het uitklapscherm denk ik zo haast. Hmmmmm, misschien ook wel niet.... Meer reacties zijn welkom! Quote
Recommended Posts