Guest Daiz Posted August 29, 2008 Posted August 29, 2008 Hallo Mensen, Op 7 Sep 2008 (11-16) wordt er bij de Automat in Den Bosch een: All Tuning Team Meeting plaatsgevonden. Er zijn ongeveer 40 bekers te winnen!! Meer info bij de Automat in Den Bosch Ik ga zelf wel even een kijkje nemen..denk dat ik niet echt showwaardig ben hahaha maar we zien wel Gr Daiz
El-Rio-Grande Posted August 29, 2008 Posted August 29, 2008 heej Daisy, wat nou dan?? Ben je zo druk bezig met Tunen van je auto, en dan vind je het (nog) niet showwaardig?? Je hebt al best het e.e.a. gedaan met jouw auto, dus waarom niet?? Ik weet nog niet of ik die dagen kan.. maar kom die dagen als het goed is wel langs Den Bosch en Breda... Groetjes, Peter
Guest Daiz Posted August 29, 2008 Posted August 29, 2008 mmmmm tjah oke als jij het zegt hhaha Nee maar ik weet niet als je die shows ziet ( nog nooit echt geweest hoor) dan denk ik van mm mij auto ziet er zo nog niet uit.. LANG NIET.. We zien wel..zou leuk zijn als je ook kon Heb je bij m'n dagboek mijn lijst gezien hahah gr Daiz
El-Rio-Grande Posted August 29, 2008 Posted August 29, 2008 Ja die lijst heb ik gezien inderdaad.. maar niet echt in me opgenomen, ff vluchtig overheen gekeken... ALS ik kan, dan kunnen we evt. gezamelijk gaan kijken, al dan niet onze 2 KIA's daar pontificaal in de weg zetten... vallen ze ten minste op Nouja goed.. zonder gekheid.. als ik kan, laat ik het je weten. Als het goed is zit ik namelijk 6 september tot in de avond in Sas van Gent.. Om dan het weekend toch nog IETS van rust te hebben... Maar goed.. I'll notify U... Groetjes, Peter
Guest Daiz Posted August 29, 2008 Posted August 29, 2008 Oke is goed, hoor het nog van je ! Is wel leuk als Phillip ook kan Hebben we al 3 Kia's !! Hoor het we! Gr Daiz
Tazteam Posted August 29, 2008 Posted August 29, 2008 Helaas staan we de 7e in Peer op een grote tuningmeeting. Persoonlijke uitnodiging gekregen om te komen, en kunnen we dus niet voorbij laten gaan. Maar ik verheug mij wel op de meet in Oss. Philip
El-Rio-Grande Posted August 30, 2008 Posted August 30, 2008 Dat is nou jammer.. maar goed.. alvast een leuke dag gewenst in Peer! Groetjes, Peter
Guest Daiz Posted August 30, 2008 Posted August 30, 2008 Ja idd, hopelijk wordt het en geslaagde dag in Peer! Gr Daiz
El-Rio-Grande Posted September 5, 2008 Posted September 5, 2008 Hoi Daisy, Ben bereid om Zondag naar 's Hertogenbosch te komen. Weet alleen niet of ik er al vanaf 11.00 kan zijn, omdat ik de dag ervoor pas rond een uur of 23.00 ? 0.00 thuis zal zijn. Het is toch nog altijd een stukje rijden, en erg vroeg op staan zit er op zondag vaak al niet in... Ik zal je zometeen anders nog wel een PB sturen (als je die niet over het hoofd ziet....) Groeten, Peter
Guest Daiz Posted September 6, 2008 Posted September 6, 2008 Hey Peter, kijk maar of je kan, je bent niet verplicht Hoor het wel!! Hoe en wat die dag precies is....een verassing hahahah Gr Daiz
El-Rio-Grande Posted September 7, 2008 Posted September 7, 2008 Hoi Daiz, Brrr, was wel frisjes en nat zo daar zeg!! Maar goed.. w?l leuk om daar dus 2 Kia's bij elkaar te hebben staan. Moeten we eens vaker doen, als het aan mij ligt. Tuurlijk waren onze auto's t? standaard t.o.v. al dat andere wat er stond, maar bedenk maar zo.. voor hun zijn er v??l universele dingen te krijgen, alles wat wij doen kost 3 x zo veel moeite en is daarmee des te unieker! Tsja, en dat wij niet kunnen tippen aan die belachelijke Peugeot partner die met die 147 Decibel zijn voorruit uit zijn auto blaast.. neem ik liever voor lief Volgens mij was die audio ook het enige wat hij eraan had gedaan, want voor de rest, op de velgen na, zag die bak er redelijk standaard uit... Groetjes, Peter
Guest Daiz Posted September 7, 2008 Posted September 7, 2008 Hey Peter, Leuke foto hahaha Ja inderdaad weer zat niet mee bahhh bahhh regen en koud!! Die vent met die decibel haha dat was TE erg en inderdaad verder had die niets anders aan z'n auto... Kia's zijn eenmaal moeilijker te tunen ja, baal ik wel van hoor als je dan die mooie auto's ziet Maar ik was blij met m'n 119decibel hahaha Leuke dag, inderdaad vaker doen Gr Daiz
El-Rio-Grande Posted September 7, 2008 Posted September 7, 2008 Hoi Daisy, Het is balen inderdaad dat er voor Kia niet veel te krijgen is, maar bedenk maar zo.. wat je er dan aan gedaan krijgt, is des te fraaier. Niemand zal dat hebben. Hoeveel auto's zie je wel niet waar dezelfde motorkap op zit, weliswaar in een ander kleurtje? Of dezelfde velgen?? Nu zullen velgen niet zo snel even custom made zijn, of je moet zat centen hebben, maar er is zat wat dusdanig 'standaard' is dat iedereen het zou kunnen hebben. D??r ligt dan juist de uitdaging om Kia nou net d?t te geven, wat die anderen dus niet hebben... Ik vond het zeker een leuke middag, voor herhaling vatbaar. Maar dan wil ik zelf ook wel iets meer aan de auto hebben gedaan. Wellicht dat ik er volgend jaar een andere uitlaat onder heb liggen, ander luchtfiltertje etc. Who knows... Groeten, Peter
Guest Daiz Posted September 8, 2008 Posted September 8, 2008 Komt goed We gaan gewoon volgend jaar met VEEEEL kia's staan Kia Tuning Team :DVetjuhhs
El-Rio-Grande Posted September 8, 2008 Posted September 8, 2008 Hej Daiz, Al zouden we er die dag w??r maar met zijn 2en staan, als we maar een goede indruk achter laten... Maar iets meer, zou leuk zijn. Overigens ga ik wel wat vaart zetten achter wat dingskes met mijn auto... Vertel ik nog wel... Groetjes, Peter
Guest Daiz Posted September 8, 2008 Posted September 8, 2008 Oke is vet!! Ja vooral als er kia's meedoen is al leuk Laterzz Gr Daiz
Recommended Posts