Guest roelschippers Posted September 7, 2008 Share Posted September 7, 2008 Ik heb een Cerato met, volgens het boekje, een tank van 55 liter. Gisteren tankte ik, terwijl het lampje voor de benzinereserve nog niet brandde, 59 liter benzine. Ik heb eerder ook al eens 61 liter getankt (toen wel met een brandend lampje). Ik heb twijfels bij de betrouwbaarheid van de reserve-indicatie. Zijn er anderen met vergelijkbare ervaringen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted September 7, 2008 Share Posted September 7, 2008 Je hebt een tank van 55 liter, dat klopt. Echter, er zit altijd nog een "marge" bovenop van zo'n 10 liter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
willem1 Posted September 7, 2008 Share Posted September 7, 2008 Te doen gebruikelijk bij alle auto's......... Overigens bij een dieseluitvoering nooit tot de bodem gaan, dat kan flinke problemen geven waar je niet op zit te wachten En bij een benzineuitvoering ook niet doen trouwens Het niet altijd even nauwkeurig vlottertje gewoon niet activeren; tijdig tanken: pompstations genoeg hier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts