Guest Jaap van Deursen Posted September 12, 2008 Share Posted September 12, 2008 Hallo iedereen, Ik ben hartstikke content met mijn Picanto maar heb het volgende probleem ervaren: Al rijdend merk ik dat de bovenzijde van de voorportieren wijkt en veel windgeruis geeft. Je voelt de bovenkant heen en weer gaan en je kunt je vinger er tussen stoppen. Is dit normaal en is dit is te verhelpen door ze beter af te stellen/af te hangen? Ik heb dit echt nog nooit gemerkt bij andere automerken. Of is dit gewoon een ontwerpfout en niet zo degelijk gebouwd? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted September 12, 2008 Share Posted September 12, 2008 Hallo, wij rijden al jaren met een Pica, maar nooit dit soort probleem aan de hand gehad. Kijk eens even goed tussen de raamstijl en het portier, is daar toevallig een lasnaad los/gescheurd?? Over het windgeruis: dat klopt, is ook bij een goed sluitende deur. Succes. Philip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts